Conde de Torrejon 10
  • Zwembad
NH Collection Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
Melia Sevilla(Sevilla)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 42% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 42% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

Hotel San Gil(Sevilla)
Agoda.com
  • Zwembad
Hilton Garden Inn Sevilla(Sevilla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
15 juli 2015 beoordeeld

Van 18 tot 26 Juni verbleven in Conde de Torrejon.
Alles was perfect!
Mooi en schoon appartement in de luwte van het levendige centrum met goede airco, goede bedden, een compleet uitgeruste keuken met vaatwasser en wasmachine. Er was zelfs een strijkplank met stoomstrijkijzer aanwezig! De WIFI werkte ook uitstekend!
Daarnaast de door meerdere beoordelaars reeds genoemde ontvangst en begeleiding van de gastvrouwen Estefania en Marina. Enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ons uitstekende bars, tapas-bars en restaurants aanbevolen. Als je een Flamenco optreden wilt zien ga dan beslist naar Tableau Al Arenal, een Super ervaring. ook dit was ons door de gastvrouwen aanbevolen. We hebben daarna nog een ander optreden gezien maar dit stond echt niet in verhouding. Bij Tableau El Arenal danst echt de top!
Wij gaan zeker nog eens terug naar deze aan iedereen aan te bevelen accommodatie.
Estefania & Marina, thanks again for our perfect stay in Sevilla!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

Dit bijzonder ruime, zeer gunstig gelegen appartement heeft een prachtige indeling en is van alle gemakken voorzien. Echt alles is aanwezig en splinternieuw. De dames Marina en Estefania die het runnen zijn niet alleen super vriendelijk maar doen er echt alles aan het hun gasten geheel naar de zin te maken. Ze nemen ook al via mail contact op voor je vertrek en bieden allerlei diensten aan, zoals ophaalservice aan vliegveld, indien gewenst. Ontbijt is niet inbegrepen maar je kan dat zelf maken want een winkel is om de hoek maar op dichte afstand liggen diverse restaurants die in alle vroegte al ontbijt aanbieden. Volgens ons is dit de beste plek in Sevilla.

Kamertip: Alles in dit gebouw is prima in orde.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
5 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst. Eigenaressen geven waardevolle tips over restaurants die echt de moeite waard bleken te zijn. Behulpzaam. Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Wasmachine aanwezig, desgewenst verschaft de eigenaresse je wasmiddelen. Echt brandschoon. Als je dat wilt wordt elke dag schoongemaakt en krijg je dagelijks schone handdoeken. Gemeenschappelijk dakterras. Goede bedden. Op steenworp afstand van het leukste plein van Sevilla. We hebben een topverblijf gehad. Een absolute aanrader.

• Verbleef: september 2014
11 november 2013 beoordeeld

Al ruim van te voren hadden we een studio bij Conde de Torrejon geboekt voor ons verblijf van drie nachten, begin oktober 2013 in Sevilla.
Bij aankomst bleek een ruimer en gunstiger gelegen appartement nog vrij en werd ons een gratis upgrade aangeboden! De eigenaars waren bijzonder vriendelijk en stelden alles in het werk om ons verblijf zo plezierig mogelijk te maken. Het appartement was van alle gemakken voorzien met een grote badkamer en uitstekende bedden. Op het rustige dakterras hebben we iedere avond met een lekker glas cava de dag afgesloten.
De locatie van Conde de Torrejon is perfect: midden in het historische centrum met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Zelden hebben we qua accommodatie zoveel luxe en comfort gekregen voor de prijs die we betaalden. We hebben genoten van ons verblijf in Sevilla!

Kamertip: De kamers aan de voorzijde van het gebouw kunnen rumoerig zijn door de nachtelijke geluiden van de straat (het is feest in Sevilla!) Met het raam dicht (en eventueel airco aan) heb je echter nergens last van.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
21 oktober 2013 beoordeeld

Appartementen/Studio's gelegen in/nabij het centrum van Sevilla.
Zeer vriendelijk en persoonlijk onthaal met uitgebreide uitleg.
Goede bedden, nette badkamer. Kitchenette met nodige uitrusting (waar wij geen gebruik hebben van gemaakt). Alles zeer proper. Schattig dakterras.
In ons appartement kon je wel het lawaai van buiten goed horen omdat er bars in de onmiddellijke omgeving liggen waar tot diep in de nacht gefeest wordt (Als je in het centrum vertoeft moet je dat er bijnemen want in Sevilla wordt er 's nachts ook geleefd). Wij waren echter zo moe van onze dagtochten dat we als een blok in slaap vielen en er ons niet aan gestoord hebben.

Kamertip: Vraag een kamer die niet aan de 'lawaaierige' straat is gelegen als je daar gevoelig voor bent.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner