“Vakantie”
Beoordeling van Alimentari

Alimentari
Geclassificeerd als nr. 38 van 3.430 Restaurants in Sevilla
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi restaurant goede en snelle service en zeer lekker gegeten prijs kwaliteit aanrader Italiaanse keuken

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gegeten bij ALIMENTARI. Heel lekker en in een mooie zaak. Vriendelijke bediening. Niet direct in het centrum maar toch de moeite om op te zoeken

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor spaanse normen is dit een zeer chique maar tamelijk duur restaurant. Maar als West-Europeaan is dit dan wel een aanrader aangezien je voor een goede prijs toch wel zeer goed kan eten in een rustige buurt zonder de drukte van de stad. Mijn partner en ik namen beide een pasta en deze waren niet alleen zeer vers, ook nog eens heel lekker. De lambrusco bij het hoofdgerecht was ook een voltreffer!
Daarnaast was de bediening ook vriendelijk.
Al bij al zeker een aanrader, wil je eens italiaans eten in Sevilla.

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen dit restaurant na de goede recensies te hebben gelezen op TripAdvisor. Kort samengevat: we zijn enorm teleurgesteld.

Om te beginnen hadden we een glas Merlot besteld. Deze was koud!

We bestelden elk een pizza Frutti di Mare. Dit moet een van de grootste teleurstelling zijn geweest van onze reis. Op de pizza Frutti de Mare lagen er 3 mossel (in de schelp, die ook gedeeltelijk gebroken was in de pizza), 3 Venusschepjes (2 ervan waren nog eens leeg) en 1 langoustine. Er was zeker meer dan 1/4 zonder enige vorm beleg. Ronduit schandalig en teleurstellend.

Zeker GEEN aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019
alimentarisevilla, Direttore van Alimentari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Grazie per la sua visita. Mi dispiace che quello che serviamo nel nostro ristorante non é stato di vostro gradimento. Noi di Alimentari ci impegnano ogni giorno a soddisfare le esigenze dei nostri clienti. Il vino rosso lo teniamo in cantina ad una temperatura di 15 gradi, ci troviamo a Sevilla dove le temperature in estate sono molto alte e quindi una volta che togliamo la bottiglia dalla cantina il vino raggiunge velocemente la temperatura di 18/20 gradi. Le pizze sono elaborate da un Napoletano esperto del settore e le fa esattamente come si servono a Napoli.
Quello che più mi dispiace é che noi, durante la vostra permanenza nel nostro ristorante, vi abbiamo chiesto ripetutamente se era tutto di vostro gradimento, avete sempre risposto di sì. E poi i piatti delle pizze e del risotto sono tornati in cucina perfettamente vuoti. Noi chiediamo sempre se i nostri piatti soddisfano i gusti dei nostri clienti perché in caso contrario possiamo tempestivamente risolvere il problema.
Speriamo di riavervi come ospiti per farvi cambiare idea sul nostro conto.
Grazie

Bedankt voor uw bezoek. Het spijt me dat wat we in ons restaurant serveren niet naar wens was. Bij Alimentari verbinden we ons elke dag om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. We houden de rode wijn in de kelder op een temperatuur van 15 graden, we bevinden ons in Sevilla waar de temperaturen in de zomer erg hoog zijn en daarom zodra we de fles uit de kelder halen, bereikt de wijn snel de temperatuur van 18/20 graden. De pizza's worden gemaakt door een Napolitaanse expert in het veld en hij doet ze precies zoals ze worden geserveerd in Napels.
Wat ik het meest betreur, is dat we je tijdens je verblijf in ons restaurant herhaaldelijk hebben gevraagd of alles naar wens was, je altijd ja hebt geantwoord. En dan zijn de pizza- en risottogerechten weer helemaal leeg in de keuken. We vragen altijd of onze gerechten voldoen aan de smaak van onze klanten, omdat we anders het probleem snel kunnen oplossen.
We hopen u als gast terug te hebben om van gedachten te veranderen. Dank

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, we kwamen niets tekort. Het eten was super lekker, niet het typische eten die je overal kan krijgen. We vroegen of we ons laatste drankje buiten mochten opdrinken, zeker geen probleem. We werden verplaatst naar buiten en tafeltje werd speciaal voor ons afgedekt. Heel leuk restaurantje als je iets unieks zoekt!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Alimentari bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Alimentari geweest? Deel je ervaringen!