“Heerlijk eten op een onverwachte plek in Sevilla”
Beoordeling van Vega 10

Vega 10
Geclassificeerd als nr. 33 van 3.127 Restaurants in Sevilla
Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 maart 2018 beoordeeld

Zoals eerder gezegd, laat je niet afschrikken door de straat of buitenkant. Binnen is het goed toeven. Na het 1e bezoek, 2 dagen later weer hier gedineerd omdat het uitstekend was. Alles wat we hebben gegeten was heerlijk, zowel tapas als grotere gerechten. Van harte aanbevolen.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, knus restaurantje met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine-, maar overzichtelijke kaart met heerlijke gerechten en tapas. Absolute aanrader.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net over de brug. Vlak place de cuba.
Geen mooi buurtje, restaurant niet bijzonder ingericht. We dachten echt hebben we hier goed aangedaan. Maar het eten was echt goed. Venezuela salade. Met Avocado. De corvinha ( witte vis) met rissotto was heerlijk. De salades waren goed. Heerlijke lunch.

8 augustus 2017 beoordeeld

al enkele keren bezocht. Zeer lekker gegeten; Vriendelijke ontvangst, lekkere en pure smaken. Niet te zout, vet, ....

2 juni 2017 beoordeeld

Je wordt hartelijk,ontvangen en de gastheer is erg behulpzaam om je keuze te maken. Voor ons heel handig aangezien wij nog niet zo thuis zijn in de Spaanse restaurants. de keuken maakt heerlijke gerechten of tapas net wat je wilt. Er is ook een Engelse kaart. Genoeg keus in wijn. Alles is erg lekker en zeker het dessert Jack Daniels mag je niet missen.

Reizigers die Vega 10 bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Vega 10 geweest? Deel je ervaringen!