“Wat zou ik graag terug willen..”
Beoordeling van Osteria L'Oca Giuliva

Osteria L'Oca Giuliva
Geclassificeerd als nr. 117 van 3.122 Restaurants in Sevilla
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Casco Antiguo
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na goede beoordelingen op Tripadvisor zijn we in oktober direct bij openingstijd naar binnen gegaan. En dat was maar goed ook, want deze kleine tent zit snel vol!

Maar wauw, wát een geweldige pizza’s! Nog steeds hebben we het over deze leuke en goede tent in Sevilla, wat zouden we graag een keer terug willen om hier te eten:) Zeker een aanrader als je tapas even zat bent in Spanje en een hapje Italiaans wilt eten ;)

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is geen terras aanwezig maar binnen zitten is prima in dit restaurant. De bediening is vriendelijk en snel en het eten was heerlijk. Echt een aanrader!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig restaurantje. Geen terras en daarom binnen, maar zo mooi en gezellig! Mooie kaart, prijs kwaliteit klopt. Vriendelijke bediening. Alles goed voor elkaar.

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima pizza, maar niet bijzonder. Het straatje waar het restaurant ligt is gezellig en druk. Ook het restaurant zelf wordt druk bezocht dus of je moet heel vroeg komen (ze gaan s’avonds om 20:30 uur open) of reserveren. De bediening is vriendelijk en het ziet er goed verzorgd uit.

2 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke pizza gegeten. Pizza is zo groot dat je deze niet op kan. Ook het toetje was heerlijk. De tiramisu en chocolademousse was heerlijk. Je moet wel reserveren van tevoren.

Reizigers die Osteria L'Oca Giuliva bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Osteria L'Oca Giuliva geweest? Deel je ervaringen!