Beoordeeld op 13 september 2018

De plek is prima, het centrum is te lopen. Goed ontbijt met veel fruit. Ook het zwembad is prima, met ligbedden en een bar dichtbij. Naar het centrum kan prima met bus (tegenover het hotel) of taxi, is vrij goedkoop. De kamer was voldoende groot. Je kunt ook best een fiets huren bij het hotel, Sevilla heeft veel fietspaden.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel, dichtbij treinstation. Fijne kamer, van alle gemakken voorzien. Uitstraling is wel iets verouderd. Zwembad is fijn. Wat mij betreft drie sterren in plaats van vier. Vlakbij zijn bussen om naar het centrum en bezienswaardigheden te komen. Kost €1,40 per rit. Voor €5 kun je de hele dag met de bus reizen. Mooie stad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

Voor een drie daags bezoek aan Sevilla dit hotel uitgezocht. Het ligt vlakbij het station van Sevilla en met de EA bus ben je in zo'n 10 minuten van het vliegveld bij het hotel voor 4 euro pp (rijdt ieder kwartier). Halte is vlakbij het hotel. Wij liepen elke dag vanuit het hotel naar het centrum wat ons zo'n 20 minuten kostte.
Het hotel is wat gedateerd, maar netjes en schoon. Personeel heel vriendelijk. Wij waren vrij vroeg in het hotel maar er werd wel direct geregeld dat we alvast naar onze kamer konden na een korte wachttijd. Ontbijt is ook prima en gevarieerd. Als je wil kan er een pannenkoek of gebakken ei voor je worden gemaakt.
Er is ook nog een zwembad bij en een parkeergarage.

Kamertip: Vraag een kamer aan de binnenkant van het hotel. Dan lig je niet aan de straatkant die vrij druk kan zijn. Uitzicht is dan wel minder.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel, half uurtje lopen tot centrum. Goed ontbijt. Superior Rooms zijn ge-update en dat is aan te raden. Prijs-Kwaliteit is in orde. Aanrader voor citytrip.
Bus EA van het vliegveld stopt voor de deur.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 16 januari 2017

qua locatie is het fijn je zit vlak bij een groot winkelcentrum en met de bus ben je zo in het oude centrum of met de taxi voor 5 euro. het hotel zelf is gedateerd het personeel enorm vriendelijk en het ontbijt is redelijk. de kamers waren schoon,

Datum van verblijf: augustus 2016