Premier Garden Cocktail Bar
Vandaag geopend: 11:00 - 03:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tuinbar

Zeer gezellig rustige bar met goede muziek en een lekker drankje. Zeker een aanrader. Crisje en Andy

Beoordeeld op 4 september 2019
Andyke1976
Top locatie

Beoordeeld op 29 augustus 2019
BertSevilla
Sevilla, Spanje
Lees alle 201 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sevilla
vanaf US$ 62,96
vanaf US$ 44,97
vanaf US$ 22,49
vanaf US$ 15,74
Beoordeeld op 4 september 2019

Crisje en Andy

Datum van activiteit: september 2019
PremierS9, Gerente van Premier Garden Cocktail Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Heel erg bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je ervaring en we hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 29 augustus 2019

super mooie relaxte locatie bij de Plaza de España. Fijne muziek en heerlijke cocktails. Bediening was ook super vriendelijk!

Datum van activiteit: augustus 2019
PremierS9, Gerente van Premier Garden Cocktail Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Heel erg bedankt voor je waardering! We zijn blij te weten dat je zoveel van je ervaring hebt genoten en dat onze persoonlijke ervaring hoog in het vaandel heeft gestaan. We hopen je snel weer te zien en al onze voorstellen te blijven ontdekken!

Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Super locatie vlakbij Plaza de Espagne, in het park, lekker beschut zitten in de schaduw in het hete Sevilla, heerlijk relaxed en lekkere cocktails en cervelaatworst, bovendien niet duur. Mooi aangekleed met lampions en lampjes in de bomen.

Datum van activiteit: juni 2019
PremierS9, Gerente van Premier Garden Cocktail Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van Premier Garden. We wachten weer op uw bezoek!

Beoordeeld op 24 mei 2019

Wat hebben wij hier heerlijk koffie gedronken. Onder lommerrijke bomen, een oase van rust, ondanks vlakbij het Plaza de España, Ruime zitgelegenheid. Koffie was echt lekker. Aan de cocktails hebben we ons op dit tijdstip nog niet gewaagd.

Datum van activiteit: mei 2019
PremierS9, Gerente van Premier Garden Cocktail Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Many thanks! We love knowing you enjoyed Premier Garden! We look forward to seeing you soon!

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk zitten in het park, mooie zitjes en fijne muziek. Wel zelf je drankjes halen en daar moet je even op wachten... Ze hebben alleen niet heel veel keuze qua snacks, behalve een soort pizza. Leuk plekje, maar duur en traag.

PremierS9, Gerente van Premier Garden Cocktail Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Heel erg bedankt voor uw evaluatie. We zullen werken om te blijven verbeteren!