TripAdvisor

“Aanrader”

SENZA Cocktail Bar&Restaurant
Geclassificeerd als nr. 27 van 3.432 Restaurants in Sevilla
14 september 2019 beoordeeld

zalig eten en grote porties, vriendelijk personeel, twijfelachtige muziekkeuze maar toch echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
senzasevilla, Director de Relaciones con Clientes van SENZA Cocktail Bar&Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Hartelijk dank voor het aanbevelen en voor het vertellen van uw tijd in Senza met dit soort
woorden.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte zaak, vriendelijke bediening die ook voor het nodige vermaak zorgde voor ons jonge zoontje. Heerlijk gegeten; risotto’s met eekhoorntjesbrood en zwarte truffel. Zeer smakelijk en mooi geserveerd. De kers op de taart was de tonijn steak, die we als tapa bijbesteld hadden. Wat was die ontzettend goed, en perfect gebakken (op verzoek very rare). Zeer smakelijke ervaring en wij komen terug!

Datum van bezoek: september 2019

We zijn blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad in Senza. Graag tot ziens in ons restaurant!

5 september 2019 beoordeeld

Top 20 voor Tripadvisor, dan mogen de verwachtingen hooggespannen zijn. Viel dat even tegen... De ontvangst was eerder chaotisch, met een jongeman achter de bar die wellicht een Duracell-batterij te veel insteken had. Eens gezeten kon het niet snel genoeg vooruit gaan. We bestelden een resem voorgerechten, die overigens prima waren, maar nog voor alles goed en wel geproefd was, werden al twee van de acht hoofdschotels gebracht. Op onze vraag gingen die weer naar de keuken. Met alle gevolgen van dien. Een kwartier later bleken alle andere hoofdschotels mismeesterd. Steak veel te doorbakken, kreeft overgaar en kapot. Sausje op de pasta verworden tot een waterig soepje. De klacht die we hadden werd gelukkig niet weggewuifd, maar meer dan het aanbod om een gratis dessert te geven zat er ook niet in. Tot overmaat van ramp werden ook nog eens twee extra flessen wijn aangerekend. Kortom een jammerlijke avondje waarvan we zoveel meer hadden verwacht.

Datum van bezoek: augustus 2019
senzasevilla, Director de Relaciones con Clientes van SENZA Cocktail Bar&Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Het spijt ons zeer dat de aangeboden ervaring niet goed was. In Senza werken we met de willen de service bieden die onze klanten verdienen. Het spijt ons ten zeerste dat we u er niet van hebben laten genieten ons etablissement Bedankt voor waarde onszelf

1 september 2019 beoordeeld

Voorgerechten zeer lekker.
Hoofdgerechten waren ‘veel te ver’. Steak was bleu gevraagd en was doorbakken, kreeft was kapot gekookt ...
Bediening erg arrogant. Bovendien twee flessen wijn te veel aangerekend!
Duidelijk communicatieprobleem tussen zaal en keuken.

Datum van bezoek: september 2019

Het spijt ons ten zeerste dat we u niet hebben laten genieten van een goede ervaring in ons etablissement Als de service op enig moment niet naar wens was, vragen we dit Onze oprechte excuses voor de gemaakte fouten.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer, aankleding en eten erg goed in dit restaurant. De bediening is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Wij hebben hier gegeten met 4 vrienden. De pizzas zijn een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
senzasevilla, Director de Relaciones con Clientes van SENZA Cocktail Bar&Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

MennoA12

Hartelijk dank dat u ons de hoogste score hebt gegeven. Onze grootste ambitie bij Senza is om een perfecte ervaring te hebben vanaf het moment dat ze door onze deur lopen tot ze afscheid nemen. En als je je commentaar leest, lijkt het erop dat we het hebben bereikt. Dank u voor uw vriendelijkheid en wij wensen u veel succes.

Groeten - Afdeling Klantenservice SENZA Cocktail Bar&Restaurant.

Reizigers die SENZA Cocktail Bar&Restaurant bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In SENZA Cocktail Bar&Restaurant geweest? Deel je ervaringen!