“Heel lekker eten”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Barscene, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy restaurant met lekkere gerechten . Veel vis, lekkere wijntjes en superlekkere desserts. De chocolade met appelsien was een topper!

Datum van bezoek: augustus 2017

16 juli 2017 beoordeeld

In een heel gezellige straat onder de Giralda. Goede kwaliteit wel een tikkeltje aan de dure kant! €6,00 voor 4 heel dunne plakjes kaas vonden we echt uit balans. Verder prima tent!

Datum van bezoek: juli 2017
3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Sevilla uitgekomen bij dit restaurant. De eerste keer lukte het ons niet: alle tafels bezet. De volgende dag om 20.45 uur retour. Te vroeg voor de Spanjaarden, op tijd voor ons. Heerlijk gegeten. Verse vis ligt in de vitrine. Ontzettend lekker gegeten, goede fles wijn erbij. Goede bediening. Was wel iets prijziger dan andere restaurants in de buurt. Wij vonden 20 euro voor gefrituurde inktvis wel veel. Maar het was wel erg lekker. Kortom: een aanbeveler !!

Datum van bezoek: juli 2017
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier samen gegeten en snepen genoten. Een klein restaurant waar alles vers wordt klaargemaakt met top producten. Van alles wat geproefd. Wij houden waanzinnig van lekker eten en dat kan je hier. En dat voor een heel erg schappelijke prijs. Wij zaten aan de bar en hadden zo een kijkje in de keuken. Prachtig wat er allemaal voorbij komt. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren vroeg aan het rondlopen voor een restaurant en zagen hier al een rijtje voor het restaurant staan. Even gecheckt op Tripadvisor en het leek ons een goed restaurant. Dus gingen we ook in de rij staan. Voordat het restaurant werd er eerst gevraagd om hoeveel personen het gaat per gezelschap. Zodra het open ging, was de ruimte gelijk gevuld met al een behoorlijke wachtlijst. Het personeel was attent en vriendelijk. Het eten was over het algemeen lekker, iets te zout voor onze smaak zoals bijna overal in Andalusië. De presentatie op borden was heel hip en mooi. Voor Spaans begrip relatief duur gegeten, maar zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die La Azotea bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In La Azotea geweest? Deel je ervaringen!