“San Telmo”

Geclassificeerd als nr. 100 van 3.020 Restaurants in Sevilla
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke fusion tapas. Mix van Zuid Oost Azië, Marokko en Spanje. Niet verwonderlijk met een crew uit de Filippijnen, Brazilië en Spanje. Opmerkelijke combinaties gegeten onder het genot van een kan sangria. Enige minnetjes is de ligging nabij een drukke straat. Reserveren wel een must anders grijp je mis. Prijzen zeer acceptabel en vriendelijke behulpzame bediening. Komen hier zeker nog eens terug.

23 mei 2018 beoordeeld

Ik woon al enige tijd in Sevilla en heb al ontelbaar veel tapasbars geprobeerd, maar deze blijft toch echt een van mijn favorieten! Ik heb daar bijna de hele kaart geproefd en telkens weer verrassen ze mij met kwalitatieve en unieke smaakcombinaties! Ietsje duurder dan de gemiddelde tapasbar, maar je krijgt het dubbel en dik terug in smaak. Probeer zeker de presa iberica en de zwarte spaghetti!

18 april 2018 beoordeeld

We kwamen hier om tapas te eten in de avond. Ik vond het moeizaam, de bediening sprak geen woord engels. Er waren zeer weinig vegetarische opties.

Twee dagen later gingen we hier ontbijten. De bediening was chagrijnig, maar het ontbijt was echt heerlijk en zeer goedkoop, dus als je vegetariër ben, zou ik alleen aanraden om ontbijt hier te eten (zeer lekker) maar niet avondeten.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

's Avonds langs geweest, maar was al volzet... Dag nadien bezocht om te lunchen: hier word je vrolijk van! Leuk terras,vriendelijke bediening, lekkere en originele tapas, dito wijnen. Echt de moeite waard, behoort tot de toppers in Sevilla!

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier drie keer gegeten tijdens ons bezoek aan Sevilla.
In deze drie keer hebben we geprobeerd om alle tapas te proberen. Ze zijn allen betaalbaar, creatief bereid en erg smaakvol.
De bediening is vlot en behulpzaam. De eigenaar is het gezicht van de zaak. Als het druk is helpt hij mee. Hij ziet werkelijk alles en lijkt te zijn gemaakt voor dit vak.
Ons appartement bevond zich op 100 meter afstand, maar als je veel verder weg woont is dit restaurant nog steeds een bezoek waard.

Reizigers die Vineria San Telmo bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Vineria San Telmo geweest? Deel je ervaringen!