“Verrassend”
Beoordeling van Universal People Bar

Universal People Bar
Geclassificeerd als nr. 277 van 3.430 Restaurants in Sevilla
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag tapas eten en dwaalden wat door de stad. Eenmaal hier aangekomen zag het er gezellig en uitnodigend uit. We zijn gaan zitten en werden vriendelijk in het Engels en Spaans ontvangen. Omdat we niet wisten dat er ook een Engelse kaart was hebben we gewoon een aantal tapas gerechten aangewezen en laten uitleggen wat het was. Nou, het was heerlijk! Geitenkaas met sinaasappeljam (krachtig en zoet), salade die het uiterlijk had van aardappelsalade, maar het was salade met garnalen, lende met friet in knoflook aolie, en inktvis met gekookte aardappel. Het biertje maakte het compleet. Echt een aanrader voor grote en kleine eters. Menu passen ze per persoon aan.

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige, levendige bar. Heerlijke knoflookgarnalen gegeten. Wel goed opletten bij afrekenen. 3 drankjes teveel berekend en het brood wat je ongevraagd erbij krijgt moet je betalen.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch wilden we tapas eten. De zaak zochten we uit omdat het er zo gezellig uit zag.
We hebben ons laten adviseren welke originele tapas we het beste konden nemen.
Het was waanzinnig lekker en origineel. We hadden vlees gevraagd. Wat de namen waren weet ik niet meer, maar de een was met knoflooktenen er bij op een manier die ik nog nooit had gegeten. Het andere was ossenstaart, zo verschrikkelijk mals en lekker gekruid!!! We hadden het denk ik nooit zelf besteld, maar wat een geweldig advies, de beste tapas die ik tot nu toe gegeten heb. Hier moet je naar toe gaan!!

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk tapas gegeten. Het was super gezellig. En Javi is de beste ober van Sevilla

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk bar-restaurant in een zijstraatje verstopt. Zeer gezellige atmosfeer met binnenplaats en verhoog. Tapas en platos.
Heerlijke inktvis gegeten voor een eerlijke prijs 13euro. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Universal People Bar bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Universal People Bar geweest? Deel je ervaringen!