“Heerlijk!!”
Beoordeling van Bartolomea

Bartolomea
Geclassificeerd als nr. 13 van 2.998 Restaurants in Sevilla
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekkere tapas gegeten. Mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Kwalitatieve producten. Vlees tapas zijn echt aan te raden. Één van de beste plekjes waar we in Andalousie gegeten hebben.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Brunilda geprobeerd. Was een wacht tijd van 45 min. We zijn door verwezen naar dit restaurant.
De tapas waren beter dan gemiddeld. Meer lagen in het eten. Een echte smaakbeleving. De bediening was wisselend van zeer vriendelijk tot niet zo vriendelijk. Klein verbeterpuntje.

14 april 2018 beoordeeld

leuke wijnkaart met topwijnen voor weinig geld
beetje zenuwachtige bediening, die niet echt doorhad dat we culinair wel wat zouden spenderen en ons een plaatsje gaf in de kinderhoek.
keuze uit zeer lekkere gerechten, maar niets speciaals, hadden meer verwacht na alle commentaren die we hier lazen. niet echt Spaanse tapas

30 maart 2018 beoordeeld

lekker gegeten en anders eten dan de meeste restaurants inrichting niet helemaal mijn stijl maar eten lekker en goed personeel. beter reserveren want tijdens ond diner stonden er zeker 4 tafels buiten te wachten.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

6 verschillende tapas gegeten de tonijn tartaar is een aanrader maar wat ook leuk is om een glaasje sinaasappel wijm te bestellen wat zoeter maar wel apart.bediening vriendelijk

Reizigers die Bartolomea bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Bartolomea geweest? Deel je ervaringen!