“Ok”
Beoordeling van Zoko Sevilla

Zoko Sevilla
Geclassificeerd als nr. 86 van 3.092 Restaurants in Sevilla
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker maar porties echt heel klein. Krap om te zitten. Luide muziek. Maar het is wel ok. Zou wel niet meer terug gaan

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak zat vol en we liepen al bijna door toen een vriendelijke ober toch nog een prima plekje buiten voor ons wist te regelen. Hippe uitstraling en inrichting, vlotte obers met humor, op sneakers; deze tent heeft Urban Classe. De eerder genoemde Tuna Bombon doet ons nu al verlangen naar een tweede bezoek. Ook de 'Blackened Cod' en 'Tuna Spareribs' maakte veel indruk. Er zit wel tempo in, maar we voelde ons niet opgejaagd. Als je openstaat voor vernieuwing en kan genieten van stedelijke rumoer is dit the place to be in Sevilla!

2 juni 2017 beoordeeld

Naar ZOKO getrokken owv de nr1-klassering en we vonden het ronduit fantastisch! Originele tapas op een hoog niveau en visueel heel aantrekkelijk. Heerlijke tonijn(bestel zeker de 'Tunabombon' en inktvis!!! Losse sfeer, leuke bediening, beetje showcooking,.... We hadden vooraf gereserveerd en nadien onmiddellijk opnieuw gereserveerd voor 2 dagen later. Ook de 2e keer opnieuw fantastisch. Alleen al voor ZOKO zou ik terugkeren naar Sevilla. Tussen de €75-100 voor 4 tot 6 schotels met fles wijn(en nog enkele glazen extra) was zeker niet overdreven voor deze fantastische beleving.

30 mei 2017 beoordeeld

Reservatie is niet mogelijk . Met enig voorbehoud naar binnen gegaan omdat de inrichting zeker niet alledaags is . Het eten , bediening en sfeer zat helemaal juist . Misschien niet voor iedereen maar voor ons helemaal in orde.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Prima advies in charmant Engels. Mooie Rioja gedronken. Erg de moeite waard. Veel plezier.

Reizigers die Zoko Sevilla bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Zoko Sevilla geweest? Deel je ervaringen!