“Ranzig eten”

Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Casco Antiguo
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overal in Sevilla lekker gegeten behalve hier. 4 gerechten besteld, alle 4 zeer slecht! Ga hier niet eten!!

CerveceriaGiralda, Director de Relaciones con Clientes van Cerveceria Giralda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018

Hello Ranzig, we are sorry that you did not enjoy the food. Your feedback helps us to continue improving, thank you very much.

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen recht tegenover de kathedraal van Sevilla in een leuke straat vol barretjes en eetgelegenheden. Gezellige plek, authentiek interieur.

8 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijke tapas gegeten op een mooie locatie (moors badhuis). Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant in een gezellig straatje vlakbij de Giralda. We hebben zelf een aantal tapas uitgekozen en ons verder laten adviseren door onze serveerster Alba. Zij adviseerde de carilleras en die waren echt heel lekker. Ook de overige tapas en wijn waren lekker. Als dessert werd ons een specialiteit aangeraden die alleen rond Pasen verkrijgbaar is, torrijas en ook dat was een succes evenals de lemon merengue cheesecake. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten (en heerlijke wijn gedronken) in een zeer gezellig straatje. Net buiten de drukte, maar in de gezelligheid! Bediening (Alba had ons geholpen) is zeer vrolijk en behulpzaam. Aanrader dus!

Reizigers die Cerveceria Giralda bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Cerveceria Giralda geweest? Deel je ervaringen!