“Prijs/kwaliteit = zeer slecht”
Beoordeling van Restaurante Altamira

Restaurante Altamira
Reserveren met
Restaurante Altamira is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2.317 van 3.020 Restaurants in Sevilla
Keukens: Spaans
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Casco Antiguo
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja...ze rekenen forse prijzen (als je vergelijkt met andere restaurants in de buurt), maar leveren niet: arrogant personeel, eten halfwarm, wijn die als rioja wordt verkocht maar het niet is, etc etc. Dus: ga gewoon lekker ergens anders heen !

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

WAARDELOOS. Onbeschofte bediening. Zeer slechte prijs/kwaliteit. 10 euro teveel in rekening gebracht met achterbaks handigheidje. KORTOM NIET DOEN.

CARMELA en PAJEDA in alle opzichten VEEL EN VEEL BETER.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Moe na 7 uur vertraging, een restaurant dichtbij het hotel gezocht. Had deze beter kunnen overslaan. De entrecote was goed, maar met een beetje slappe zouteloze friet er bij. De aperitief wordt zonder te vragen voor je neus gezet en verschijnt ook op de bon. Voor wat je krijgt is het te duur.

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer kwamen we niet toevallig omdat we in het hotel aan de overkant sliepen. Heerlijke tapas gegeten en lekkere wijn. De tweede keer was de volgende dag toen we eigenlijk op het terras ernaast van carmela neerstreken en maar niet werden bediend, we zijn toen een tafeltje opgeschoven op het terras van altamira voor een goede gin & tonic en kregen een stuk taart van het huis. De derde dag wilden we onze tapastoer afsluiten en vonden we nergens een plekje naar ons zin en kwamen we weer hier uit. We zijn toen heel erg verwend door de obers en ze vonden het erg jammer dat dit onze laatste dag was. Kortom; vriendelijk personeel, heerlijke tapas, wijn en gin tonic en heel fijne terrasverwarmers.

Een TripAdvisor-lid
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er netjes uit op het terras, beetje klassiek met mannelijke bediening old scool in hierarchie. 5 volwassen mannen stonden vol arrogantie en chagerijn te bedienen en ik las het eerder hier ze smeten de borden nog net niet op tafel. Snel afrekenen na een matige paella met strondgare calamaris ringen, 2 gamba,s en 4 hele mosselen dit voor 2 personen. Nogmaals de onbeschofdheid nabij.

Reizigers die Restaurante Altamira bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Restaurante Altamira geweest? Deel je ervaringen!