“Heel fijn appartement aan de rand van het centrum”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
PATIO
Macarena Church, 150m when going towards Guadalquivir
Muralla, winter. flat is on the right, outside typical Macarena district
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Peter v
Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
“Heel fijn appartement aan de rand van het centrum”
Beoordeeld op 23 februari 2020 voor een verblijf in februari 2020

Wij verbleven 4 nachten in het appartement, we werden goed ontvangen en kregen wat info over de stad en het appartement. Het is compleet en schoon, ruim (we waren met 2 volwassenen) en opvallend rustig/stil, heel fijn. We wandelden veelal naar het centrum, dat duurde 20-30 minuten, Seville is een mooie en levendige stad. Enige punt van kritiek is dat we het bed te hard vonden.

Datum van verblijf: februari 2020

1 beoordeling
Beoordeeld op 5 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren