Vandaag geopend: 09:30 - 23:00

Rondleidingen per fiets
78 beoordelingen
vanaf US$ 17,01
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi om Vanaf buiten te zien, bijzonder om onder door te lopen, maar dat is het dan ook wel. Erg mooi gemaakt, maar binnen is beneden een supermarkt en boven (daar zijn wij niet geweest) een uitzicht punt. Beneden onder dit kunstwerk kun je wel lekker borrelen. Het waait hier wel heel erg omdat het open is.

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Opvallend bouwwerk maar past niet in het plaatje. Was ook gesloten om boven overheen te lopen en de opgravingen zijn leuk maar ook niet spectaculair. Leuk geprobeerd maar helaas mislukt in onze ogen.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi object in de stad met mooie vergezichten over de stad. Je kunt er overheen lopen(toen wij er waren was t voor de helft afgesloten). Onderin kun je de opgravingen zien die ze gedaan hebben van een Romeins huis.
Je betaalt 3,- maar daar krijg je een ansichtkaart gratis voor en je kunt er een drankje voor krijgen bij een eettent onderaan de trap dus eigenlijk is t gratis entree.
T is iets wat je gezien en gedaan moet hebben in sevilla maar verwacht er niet teveel van.
Goeie plek om een foto te maken.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Dit moderne bouwwerk staat misschien een beetje vreemd in de wat oudere stad maar ik vond het daardoor ook wel bijzonder en vernieuwend. De 3 euro vind ik laagdrempelig. Voor dat geld kun je in de kelder de lift naar boven pakken en daar rondlopen genieten van het uitzicht dat zowel boven als beneden je is. Terug beneden kun je in het souvenirwinkeltje tegenover een gratis kaart uitzoeken op vertoon van je entree bewijs en op de begane grond om de hoek nog een gratis drankje krijgen (of boven op de attractie een euro korting krijgen). Met deze extraatjes is 3 euro al helemaal weinig.

Beoordeeld op 5 september 2019

de paddenstoel van Sevilla, een leuke trekpleister om eens te bekijken.
kost je 3€ pp om naar boven te gaan. je ben er wel snel rond maar voor die prijs mag je dit zeker niet laten