“Lekkere tapas”

Geclassificeerd als nr. 1.315 van 3.190 Restaurants in Sevilla
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Casco Antiguo
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vermoeid personeel, maar lekkere tapas op een uitstekende locatie midden in de Joodse wijk Santa Cruz. Keurige toiletten.

Datum van bezoek: april 2018

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel een heel leuke plein, maar op zondag lopen de groepen bijna over je tafel heen. Het eten was doorgaans veel te zout! De Sangria leek rode water! Bediening zonder aandacht! Niet aan te bevelen!

Datum van bezoek: maart 2018
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk pleintje, oppervlakkige bediening met weinig aandacht (we waren met z'n vieren en de ober vergat één van ons op te nemen), eten zeer matig van kwaliteit/prijs. Vlees was lekker, maar zeker geen entrecote, zoals besteld. Tapas van gemarineerde mosselen rechtstreeks uit blik. Rode wijn was ijskoud. Kan in een café voorkomen, maar niet in een restaurant, die zouden beter moeten weten. Salade was lekker, maar zeer fantasieloos op een bord gegooid. Meloen met ham was heerlijk, maar zeer kleine portie, zelfs voor een tapa. De slechtste ervaring van ons in Sevilla. Maar is makkelijk te verbeteren: doe er iets mee!

Datum van bezoek: augustus 2017
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk pleintje vlak bij Hospital de les venerables. We hebben hier alleen Iets gedronken. Gewoon rustig en gezellige uitstraling. Wel leuk dat hier ook een familie hotel gevestigd is.

Datum van bezoek: juli 2017
19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein pleintje in Santa Cruz. Lekker geluncht bij Hosteria del Laurel. Uitgebreide kaart met o.a. lekkere salades. Wij hadden de salade met geitenkaas, de tomaat met gamba's en gula en de gegrilde groenten. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Hosteria Del Laurel bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Hosteria Del Laurel geweest? Deel je ervaringen!