“Super eten, toch nare nasmaak”
Beoordeling van Restaurante Az-Zait

Restaurante Az-Zait
Geclassificeerd als nr. 84 van 3.095 Restaurants in Sevilla
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit mooi uitziende restaurant met vriendelijk personeel (vooral de dame) hebben we 2x uitzonderlijk goed gegeten. De eerste maal het vijfgangen diner. Echt sterrenniveau. Dus meteen geboekt voor de volgende dag. Het achtgangen diner. Wederom grote klasse. Met uitzondering van het hoofdgerecht: verse ganzenlever. Drie halve maantjes appel en de helft van een maantje (ongeveer grootte vingerkootje) ganzenlever die geheel doorbakken was. Echt niet lekker. Een hapje en meteen de chef erbij geroepen. Geklaagd over kwaliteit en kwantiteit. Hij zei (alsof ik nog nooit ganzenlever gegeten had) dat dit een delicatesse is, waarop hij mijn bord meenam en we hem niet meer hebben gezien. Geen excuses niets. Dat is jammer voor zo’n klassezaak. Vandaar de nare nasmaak en dus geen 5 maar 4 punten. Het personeel durfde geen geste te doen. Schrik voor de baas, wat ook geen goed teken is. Dus volgende keer chef: excuses aanbieden en niet de klant de zwarte Piet toeschuiven.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Degustatiemenu was zeker de moeite waard. Zeer gezellig restaurant met vriendelijke bediening en geweldig eten. Iets hogere prijsklasse, maar zeker zijn geld waard!

2 april 2018 beoordeeld

Zondagavond laat aangekomen in Sevilla liepen we na ingecheckt te zijn in het hotel een rondje om nog ergens wat te eten.

We liepen dit restaurantje binnen en na even te hebben moeten wachten was er een plekje. Het restaurant blijkt van binnen groter te zijn dan je van buiten zou zeggen. Maar de sfeer is best knus te noemen.

Tappa's gegeten van superieure kwaliteit. Personeel dat weet waar het over praat, het was een absoluut hoogtepunt. Flesje wijn, toetje met een lekkere stroperige sherry.

Ergens een beetje jammer dat dit meteen de eerste avond zo'n hoogtepunt was.

De laatste avond voor vertrek nog een keertje gegeten. Het is een wonder wat deze mensen met hun producten doen. Prijs kwaliteit is uitstekend. Voor Spaanse begrippen misschien wat duurder, maar dubbel en dwars waard.

Absolute aanrader.

Overigens zit op het zelfde plein nog een tappa's bar die erg goed bekend staat, maar daar was het te druk.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze secretaris zocht voor het zoveelste jaar op rij een sublieme locatie uit voor de jaarvergadering van onze vriendenvereniging. 4 Flessen wijn en 8 gangen lang verwend met de kwaliteit die culinair Andalusië te bieden heeft, geserveerd door een Schotse kelner die zijn vak prima verstaat. Minder dan de hoofdprijs voor topwijf en -gerechten. Aanrader.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitsteken restaurant. Klassieke ambiance. 8 gangen menu genomen. Allemaal mooie gerechtjes. Vleugje fusion. Mooie wijnkaart. Prettige bediening.

Reizigers die Restaurante Az-Zait bekeken, bekeken ook

Sevilla, Provincie Sevilla

In Restaurante Az-Zait geweest? Deel je ervaringen!