“HEERLIJK!!!!!!!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 24 van 1.909 Restaurants in Granada
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Italiaans, Pub-restaurant
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Realejo - San Matias
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles vers, onbeschrijfelijk lieve gastheer en het eten is absoluut om je vingers bij af te likken. Het is meer een Italiaanse traiteur, maar ze hebben ook 2 kleine tafeltjes. Wij deelden samen een cannelloni en een échte Italiaanse tiramisu toe. Geweldig!!!

Datum van bezoek: oktober 2018

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke lasagne en tiramisu!!! We hadden 1 van beide gedeeld als lunch en dat was ruim voldoende om een hele middag in het Alhambra door te brengen. Het was zelfs zo lekker dat we 's avonds het toetje bij een ander restaurant hadden overgeslagen en nog een tiramisu wilden nemen bij dit restaurant/ afhaal. Helaas was de tiramisu toen op! Als echte tiramisu liefhebbers (neem dat maar van ons aan) staat deze in onze top 3! De mascarpone is heel goed, de lange vingers zijn niet te zacht of te hard en de cacao overheerst niet. Aanrader!

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Er waren maar 2 tafeltjes en hadden geluk dat er nog 1 vrij was. Een pasta en een lasagna gegeten. Je kunt uit allerlei smaken kiezen. Je kunt het ook kopen en thuis opeten/opwarmen. Echt super lekker!

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We houden enorm van Italiaans eten en dit was goddelijk; misschien wel de beste lasagne ooit gehad. De eigenaren uit Puglia lijken er hun hart en ziel in te stoppen. Het zaakje is piepklein, best wel hipster, en ligt verscholen in een zijstraat. Goed om te weten: zeer geschikt voor vegetariërs en flinke porties. We hebben de tiramisù dan ook mee naar huis genomen!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten met 3 personen. Het is inderdaad heel klein, je kan niet echt lekker zitten, maar het eten maakt dat allemaal meer dan goed!!!
Aardige bediening!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Cacho & Pepe bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In Cacho & Pepe geweest? Deel je ervaringen!