“Zeer lekker en ook mogelijk om glutenvrij te eten”
Beoordeling van VidaXtra Restaurant - GESLOTEN

VidaXtra Restaurant
Keukens: Italiaans, Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en ook de bediening was top. Mijn vriendin mag enkel glutenvrij eten en de kok kwam persoonlijk uitleg geven ivm de ingrediënten. Echt een aanrader!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste indruk die je bij het restaurant krijgt is: Raar tentje in een steegje, waar je nogal al krap zit en een soort Jack Sparrow figuur als kok. Maar juist hier was het eten erg lekker! Vele pasta's van grote porties en goede kwaliteit. Als je van een beetje sensatie houdt en lekker Italiaans eten is het zeker een aanrader.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vanavond erg lekkergegeten. Een echte Italiaan in het hartje van Granada. De keuken is open dus je kan precies zien hoe het eten gemaakt wordt. Een toetje met canoli's als afsluiter gehad. Op dinsdag zijn ze helaas dicht anders waren we morgen weer gekomen.

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur Italiaans eten in Spanje; het kan hier. Op het eerste gezicht niets speciaals maar alle recensies op TA zijn waar. Super eten, vriendelijke bediening en niet te duur. Gewoon doen, wel ff reserveren.

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt geweldig gegeten hier, een van de beste Italiaan die ik ooit heb gegeten en de eigenaar kookte het eten zelf! Ook een hele leuke man de eigenaar heeft veel aandacht voor de klanten en heeft een passie met liefde. Als ik terug kom in Granada staat een bezoekje aan deze Italiaan gegarandeerd op de planning. Echt een aanrader, vooral de spaghetti carbonara. Lekkerste spaghetti die ik ooit heb gegeten!

Reizigers die VidaXtra Restaurant bekeken, bekeken ook