Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (710)
Beoordelingen filteren
710 resultaten
Waardering van reizigers
303
268
85
31
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
303
268
85
31
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 710 beoordelingen
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Geweldig stadshotel op loopafstand van het centrum. Super mooi interieur, patio om van te smullen, aardig behulpzaam personeel met een lach, erg mooie kamer met apart toilet, douche en badkamer. Jazeker, 3 ruimtes! Alhoewel de vloerbedekking er volgens ons al even lag, stoorde dat niet. Alles was goed schoon en netjes.
Het ontbijt was prima. De tuin om nog even weg te dromen van het Alhambra.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank R V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2017

Een mooi hotel, prima geschikt voor een kort verblijf in Granada. Goeie locatie, handige parkeersservice, vriendelijk personeel, en vooral erg mooie en comfortabele kamers. Een mooi ontbijt en een rustig terras, ondanks de drukke straten.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank pieterjan550
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2017

Dit hotel is ideaal gelegen in het centrum van Granada.
Zeer mooie kamers, ook al neem je een standaard kamer, met alle voorzieningen.

Tof terras waar je rustig een aperitief kan nemen tegen correcte prijzen en vriendelijke bediening (bvd een Gin-Tonic voor 8,00 euro).

Ontbijt is eerder eenvoudig (in vergelijking met je vandaag de dag voorgeschoteld krijgt), maar wel in een mooie ruimte.

Je kan jouw wagen (laten) parkeren in de garage van het hotel (20,00 euro per dag).

TIP: check zeker jouw wagen, wij hebben onze wagen teruggekregen met 2 grote krassen, maar jammergenoeg pas te laat gezien. Onze wagen werd door de persoon vlug afgegeven.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank jhXhoutem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
VILLA O, Director de Relaciones con Clientes van Villa Oniria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017
Google-vertaling

Dear jhXhoutem,

Thank you so much for sharing with us your opinion about Villa Oniria. We are glad you can find Villa Oniria as a good destination for you.
About the car, our staff has to check each car what is parked for us and we have the obligation of inform about any blow in case it happens. In this case, the scratched on your rental car was not made by our staff.

However, we are sorry for the inconveniences caused.

We hope to see you again at Villa Oniria in the future.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 maart 2017

Stijlvol, klein hotel in de binnenstad . Mooie ambiance, prima kamer met alle voorzieningen. Zeer goed ontbijt. En mocht je iets meer te besteden hebben; blijf hier dan zeker een keertje dineren. Lieve attente bediening, maar vooral de gerechten zijn klasse.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank F9543NXmarcels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2017 via mobiele applicatie

Dit is een mooi boutique hotel dat vrij goed centraal ligt met mooie kamers en een sfeervolle lobby. Je kunt elke dag meedoen met een rondwandeling van twee uur door de stad (word je in lobby opgehaald). Jammer dat de spa niet gratis toegankelijk is en dat de receptioniste niet volledig was in haar info bij de ontvangst. Zo is het oa belangrijk dat je je kenteken doorgeeft zodat je geen bekeuring krijgt voor het rijden door het centrum dat je wel mag op weg naar een hotel. Dit vergat ze oa te melden. Verder alles prima.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Estella K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken