NH Collection Granada Victoria(Granada)
NH Hotels
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 152 per nacht.

Saray Hotel(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 82 per nacht.

Puerta de Las Granadas(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 68 per nacht.

Hotel Casa del Capitel Nazari(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Barcelo.com
  • Zwembad
Hotel Granada Center(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 62 per nacht.

Granada Five Senses Rooms & Suites(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

Alhambra Palace Hotel(Granada)
Official Site
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Hotel Cerro Del Sol(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 61 per nacht.

Sercotel Gran Hotel Luna de Granada(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 71 per nacht.

23 maart 2017 beoordeeld

Stijlvol, klein hotel in de binnenstad . Mooie ambiance, prima kamer met alle voorzieningen. Zeer goed ontbijt. En mocht je iets meer te besteden hebben; blijf hier dan zeker een keertje dineren. Lieve attente bediening, maar vooral de gerechten zijn klasse.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi boutique hotel dat vrij goed centraal ligt met mooie kamers en een sfeervolle lobby. Je kunt elke dag meedoen met een rondwandeling van twee uur door de stad (word je in lobby opgehaald). Jammer dat de spa niet gratis toegankelijk is en dat de receptioniste niet volledig was in haar info bij de ontvangst. Zo is het oa belangrijk dat je je kenteken doorgeeft zodat je geen bekeuring krijgt voor het rijden door het centrum dat je wel mag op weg naar een hotel. Dit vergat ze oa te melden. Verder alles prima.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Charmant hotel in druk stadscentrum, waardoor het even zoeken is. Auto wordt weggereden naar garage door personeel receptie.
Mooie, oude, tot hotel omgebouwde stadsvilla, schitterend gerestaureerd met gebruikmaking van mooie materialen. Binnenkomst ademt rust uit. Prachtige binnentuin.
Zeer vriendelijk receptie personeel dat direct uitleg geeft over bezienswaardigheden en stadsplattegrond.
Ideale ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden en het Alhambra. Alhambra is zeker goed te belopen, maar door de vele treden is voor mensen die wat moeilijker te been zijn, een taxi aan te bevelen. In hotelbar is het ' s avonds goed toeven, drankjes wel aan prijzige kant.
Kamers zijn elegant en stijlvol ingericht met goede badkamer. Ondanks ligging in het centrum, zeer rustig geslapen.
Ontbijt is gewoon lekker en verzorgd, keuze uit veel verse producten. Wordt geserveerd in prachtige ruimte. Wij zochten naar prijstechnische leuke aanbieding in niet al te drukke periode en zijn daar uitstekend in geslaagd.
Een echte aanrader!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Villa Oniria is een van die pareltjes die je soms ten onrechte laat liggen. Het hotel ligt in het centrum in een redelijk rustige straat. Het is een grote villa met leuke goed ingerichte kamers. Gezellig qua sfeer met een uitstekende bediening. Niet te massaal. Klein, ingetogen. Ga je naar Granada, dan is dit een prima keus.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden goed behandeld bij aankomst. De auto werd weggereden door bellboy. Uitleg over stad en hotel uitgebreid door receptionist. Een minpunt: we verbleven er 3 dagen en hadden recht op gratis spa. De ene receptionist zei dat alles gratis was bij de andere hoorden we iets anders. Dan toch onze gratis spabeurt gehad na 3 keer informeren. Leuk zwembad en goede spa. Goed ontbijt. Leuk hotel. Prijs wel aan dure kant.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
VILLA O, Director de Relaciones con Clientes van Villa Oniria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Dear NeleD,

Thank you for sharing with us your opinion about your stay with us. We regret the misunderstanding about the spa, but we hope you could enjoy every moment of your stay here in Granada.

We hope to welcome you back in the future.

Kind regards,