Beoordeeld op 5 juni 2018

Prima hotel in een gemiddelde omgeving. Eenmaal binnen is het luxe en aangenaam. Kamers en algemene ruimtes zijn luxe en prima. Ontbijt service is zeer uitgebreid en prima van kwaliteit. Het klimaat in het gebouw is aangenaam.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
b_granada_congress, Assistant Manager van Barcelo Granada Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Beste Eugene,

Fijn te lezen dat u heeft genoten van de uw verblijf in Barcelo Granada Congress.

We zijn blij om te lezen dat u het bij ons zo leuk vond. We willen u bedanken voor uw positieve opmerkingen over de kamers, het ontbijt en het klimaat.

We hebben uw ervaringen met onze collega's gedeeld; als zodanig is veel lof een fantastische beloning voor hun voortdurende en consistente inspanningen.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in Barcelo Granada Congress!

Miguel Ramirez
Assistant Manager

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Het enige nadeel aan dit hotel is de betalende parking: 15 euro per dag voor hotelgasten. De ligging is goed: niet ver van de autosnelweg en aan de rand van de stad. Na 15 minuten stappen bereik je het centrum. Hoewel we op de 10de verdieping zaten, werkte de wifi feilloos. De kamer is ruim, netjes en fantastisch geïsoleerd. Je hoort werkelijk niks. Ook het gigantische bed is heel comfortabel. De grootste troef van dit hotel is zonder twijfel het ontbijt. We wisten niet waar eerst te kijken en wat eerst te proeven. Een kok bereidt je eitjes naar keuze, maakt noedels of bakt verse pannenkoeken. Ongelofelijk!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 5 september 2017

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het hotel, de vriendelijkheid van het personeel en de hygiene dienst. Een extra pluim voor de bedden waar we een goede nachtrust hadden! Door de airco merkte wij niks in de nacht dat het heet was in Granada.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 mei 2017

Mijn verblijf was zakelijk. Het hotel is schoon, niet zo zeer modern maar netjes. De personeel zijn vriendelijk en hulpzaam. Het eten was gevarieerd, goed warm en erg lekker. Thuis slaap ik echt goed ondanks de bed was prima..voldoende kussens en de airco op de kamer werkt prima. Mooi uitzicht vanaf de 10de verdieping.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 8 mei 2017

Zeer mooi hotel met centrale ligging in centrum van de stad. Uitstekende kamers met goede faciliteiten. Ontbijt is zeer uitgebreid. Aanrader voor zowel zakelijk als privé! Centrum is op loopafstand en alles goed te bereiken.

Datum van verblijf: mei 2017