14 december 2016 beoordeeld

Dit hotel is een prachtig gebouw in de oude stad. Alhambra en andere hoogtepunten op loopafstand.
Hotel is niet per auto te bereiken, echter taxi is spotgoedkoop in Granada.

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst in een bijzonder fraai gebouw. Kamers liggen aan de binnenplaats ('s winters overdekt) met een opvallende waterfeature.

Dagelijks rond 17:00 wijn en knabbels in de lounge/ zitkamer, super! Mooie collectie boeken en goede kunst op de gaanderijen rond de cour.

Door de ligging veel straatgeluiden, die de nachtrust niet ten goede komen.

Ontbijt is doorsnee.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
El Ladron de Ag... E, Director de Recepción van El Ladron de Agua, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016

Dear Ward, My apologies for not answering in Dutch. Although our location is withing Unesco heritage, therefore the access is restricted, we do have the traffic police permits so you can access the hotel by car. The thing is, once you are here, you can not park your car, so we recommend leaving the car in one of the parkings nearby to avoid headaches. We are really glad you enjoyed your stay with us, please come back soon!!

4 mei 2016 beoordeeld

De locatie van dit hotel is top! We hebben alles wat we wilden zien wandelend kunnen bereiken. Loopafstand dus van het Alhambra, en het centrum. Service is heel erg goed, kamers zijn prima. Lobby is mooi, in de bibliotheek kun je thee zetten, ontbijt is goed. Kortom: fijn hotel, wij hebben ons er erg op ons gemak gevoeld. Minpuntje: gehorigheid aan de straatkant. Tip: ga (vis) tapas eten bij het vlakbij gelegen Los Diamantes!

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
El Ladron de Ag... E, Director de Recepción van El Ladron de Agua, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2016

Dear doke S, Thank you for such a great review! Our location in the heart of Granada, is really close to everything ( including great local bars) and you can access and explore all attractions within walking distance!! We are delighted you enjoyed your stay so much and hope to welcome you soon. Greetings from Magical Granada!!

16 juli 2014 beoordeeld

Dit hotel is een pareltje. We waren hier op huwelijksreis en kregen een fles cava als cadeautje. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd klaar om je te helpen. De kamers zijn heel mooi en perfect in orde. Wifi werkt uitstekend en het ontbijt is het geld echt waard. De ligging is perfect. Let op om in het Albaicin te rijden met je auto, moet je je eigenlijk op voorhand registreren. Gelukkig heeft de receptioniste dit voor ons gedaan.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
El Ladron de Ag... E, Owner van El Ladron de Agua, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2014

Dank u voor het schrijven van een dergelijke positieve beoordeling! We zijn zo blij dat u onze locatie vond en dat ons personeel behulpzaam. Welkom terug!

29 juni 2014 beoordeeld

De ideale plek om de stad Granada te verkennen. Een fantastisch pand in het oude centrum, de Moorse wijn Albaicin. Een oase van rust om weer energie op te doen als je (overhit) terug komt van een mooie wandeling of een bezoek aan het Alhambra.

De kamer is in stijl ingericht met antieke meubels. Nette badkamer met heerlijke douche.

Leuke actie: dagelijks is in de bibliotheek wijn-uurtje, waar gasten uitgenodigd zijn om samen met andere gasten een lekker wijntje (of frisdrank) te drinken om zo ervaringen uit te wisselen.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
El Ladron de Ag... E, Owner van El Ladron de Agua, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2014

We zijn verheugd dat u zo genoten van uw verblijf bij ons. Kom bezoek weer!

29 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 10 dagen rondreizen in Andalusië kan ik na vergelijk melden dat dit hotel er met kop en schouders boeven uit steekt. Het monumentale patio gebouw is fraai onderhouden en ingericht. Personeel en welkomst drankje is gastvrij. De loop afstand tot Alhambra is kort, en er zijn prettig veel locale restaurants in de buurt (Leon!). Kamers en patio zijn beetje gehorig.

Verbleef: mei 2014
El Ladron de Ag... E, Owner van El Ladron de Agua, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2014

We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. En dat het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kom terug en blijf bij ons weer op uw volgende reis naar magisch Granada!