“Een ster waardig”
Beoordeling van Alameda Granada

Alameda Granada
Reserveren met
Alameda Granada is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 75 van 1.707 Restaurants in Granada
Keukens: Spaans, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed restaurant. Uitstekende bediening. Koken op top niveau. Aanrader is het menu van EUR 50. 6 gangen goed uitgebalanceerd. Personeel topklasse. Geef de fooi in cash dan komt het bij het personeel.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier nav tripadvisor wezen eten. In onze 2 weken vakantie in verschillende steden al heerlijk gegeten. We waren erg benieuwd naar dit restaurant. Blij dat wij hier zijn gaan eten! We hadden beide een voorgerecht en hoofdgerecht en een fles wijn voor €95. Het eten was vooral niet standaard en echt met zorg opgemaakt. Kortom we hebben hier heerlijk gegeten. Reserveren is wel aan te raden!

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ober dank voor de goede service. Vegetarisch gerecht zou nog beter zijn met vegetarische vervangers zoals noten

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de straat inloopt verwacht je niet dat hier een geweldig restaurant ligt toch is dit het geval. Wij hebben hier heerlijk gegeten de porties zijj erg groot pluspunt waren de amuse en hef kleine desert dat erbij zat.

Een TripAdvisor-lid
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de ingang - enkele tafeltjes buiten en wat staantafels binnen -kan men niet vermoeden dat er op de eerste verdieping een mooi aangenaam en klassevol restaurant schuilgaat. Mooi kader, rustige bediening, uitgebalanceerde kaart. Superlekkere zalmtartaar! Hou rekening met iets duurdere prijzen maar zeker waar voor je geld.

Reizigers die Alameda Granada bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In Alameda Granada geweest? Deel je ervaringen!