Hotel Don Juan
  • Gratis internet
  • Bar/lounge
  • Zwembad
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt dicht tegen het centrum van Granada en dat is erg gunstig. Voor de rest moet je er alleen komen voor nachtelijk onderdak want aan het hotel zelf is weinig te beleveen.
Minpunten: kleine kamers en gehorig. Aan de straatkant is het luidruchtig, zeker op donderdagavond (uitgaansavond/studentenstad).
Pluspunten: Goed ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Goede bedden ook.
Al met al goed voor onderdak maar verwacht niet te veel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
28 juli 2016 beoordeeld

Kamer is prima.
Wifi en airco aanwezig.
2 kluizen op de kamer. Beide doen het niet.
Douche waardeloos. Heet en koud wisselen elkaar af.
De hele doucheruimte wordt drijfnat.
Ontbijt prima. Diner matig.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer zijn adequaat ingericht, zijn ruim zat en schoon. Het personeel is behulpzaam. Het ontbijt buffet is uitgebreid met voor ieder wat wils. De WiFi werkt perfect zowel in de kamer als in de ontbijttafel. Binnen 10 minuten lopen ben je hartje stad. Voor 15 euro per nacht kan je een stukje verderop de auto kwijt want vermijd de stad met je auto.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 november 2015 beoordeeld

Aardig hotel met redelijke kamers. Niet al te groot. Redelijk ontbijt. Aardig personeel. Minpunt is de douche. Temperatuur van het water wisselt constant binnen een aantal seconde van goed, naar super heet tot ijskoud. Niet prettig.

Verbleef: november 2015
30 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven drie nachten in dit hotel op onze rondreis door Andalusië. Het hotel ligt aan een drukke straat in een studentenwijk, een levendige omgeving dus, het wordt pas laat rustig op straat. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Granada, een heel gezellige stad met veel bezienswaardigheden en tot laat in de avond heel gezellig. Het hotel heeft twee kleine liften, de kamers zijn klein en nogal donker, de bedden slapen wel goed, maar de pootjes van het bed wiebelen zo erg dat je je niet durft te bewegen. De badkamer is klein en zo ingericht dat je je toiletspullen nergens kwijt kan. De douche gaf afwisselend kokend heet en heel koud water en was niet af te stellen. De badkamer rook niet fris (rioolgeur), maar was wel schoon. Het ontbijt was redelijk, de eetzaal waar het ontbijt en ook het avondeten geserveerd werd was sfeerloos. Wij hebben er voor gekozen om in de stad te gaan eten, maar het hotel serveert 's avonds een buffet waar onze medereizigers niet al te enthousiast over waren.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner