• Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Hotel Casa 1800 Granada(Granada)
Boek nu, betaal bij aankomst
Official Site
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Saray Hotel(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Puerta de Las Granadas(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 59 per nacht.

Barcelo.com
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 106 per nacht.

Palacio de Santa Ines(Granada)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 85 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Hotel Cerro Del Sol(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 68 per nacht.

Sercotel Gran Hotel Luna de Granada(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 66 per nacht.

Alhambra Palace Hotel(Granada)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

28 juli 2016 beoordeeld

Kamer is prima.
Wifi en airco aanwezig.
2 kluizen op de kamer. Beide doen het niet.
Douche waardeloos. Heet en koud wisselen elkaar af.
De hele doucheruimte wordt drijfnat.
Ontbijt prima. Diner matig.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer zijn adequaat ingericht, zijn ruim zat en schoon. Het personeel is behulpzaam. Het ontbijt buffet is uitgebreid met voor ieder wat wils. De WiFi werkt perfect zowel in de kamer als in de ontbijttafel. Binnen 10 minuten lopen ben je hartje stad. Voor 15 euro per nacht kan je een stukje verderop de auto kwijt want vermijd de stad met je auto.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 november 2015 beoordeeld

Aardig hotel met redelijke kamers. Niet al te groot. Redelijk ontbijt. Aardig personeel. Minpunt is de douche. Temperatuur van het water wisselt constant binnen een aantal seconde van goed, naar super heet tot ijskoud. Niet prettig.

Verbleef: november 2015
30 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven drie nachten in dit hotel op onze rondreis door Andalusië. Het hotel ligt aan een drukke straat in een studentenwijk, een levendige omgeving dus, het wordt pas laat rustig op straat. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Granada, een heel gezellige stad met veel bezienswaardigheden en tot laat in de avond heel gezellig. Het hotel heeft twee kleine liften, de kamers zijn klein en nogal donker, de bedden slapen wel goed, maar de pootjes van het bed wiebelen zo erg dat je je niet durft te bewegen. De badkamer is klein en zo ingericht dat je je toiletspullen nergens kwijt kan. De douche gaf afwisselend kokend heet en heel koud water en was niet af te stellen. De badkamer rook niet fris (rioolgeur), maar was wel schoon. Het ontbijt was redelijk, de eetzaal waar het ontbijt en ook het avondeten geserveerd werd was sfeerloos. Wij hebben er voor gekozen om in de stad te gaan eten, maar het hotel serveert 's avonds een buffet waar onze medereizigers niet al te enthousiast over waren.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
7 september 2014 beoordeeld

Op 10 minuten lopen van de kathedraal gelegen hotel. Prima kamer met flatscreen tv en schoon sanitair. Goed werkende gratis wifi. Klein restaurant buffetstijl, met ruim goed gesorteerd ontbijt. Mijn kamer lag aan de achterkant van het hotel, gelegen aan een straatje met wat avondlijk lawaai. Dat bleef echter ruim binnen de perken. Veel restaurants en drinkgelegenheden in de nabijheid, zelfs recht tegenover het hotel.

• Verbleef: september 2014, reisde alleen