Hotel Don Juan
Hotel Casa 1800 Granada(Granada)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

NH Granada Centro(Granada)
  • Roomservice
Sercotel Gran Hotel Luna de Granada(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Saray Hotel(Granada)
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

Puerta de Las Granadas(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 64 per nacht.

• Zwembad
Hotel Cerro Del Sol(Granada)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 69 per nacht.

Alhambra Palace Hotel(Granada)
Official Site
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer zijn adequaat ingericht, zijn ruim zat en schoon. Het personeel is behulpzaam. Het ontbijt buffet is uitgebreid met voor ieder wat wils. De WiFi werkt perfect zowel in de kamer als in de ontbijttafel. Binnen 10 minuten lopen ben je hartje stad. Voor 15 euro per nacht kan je een stukje verderop de auto kwijt want vermijd de stad met je auto.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 november 2015 beoordeeld

Aardig hotel met redelijke kamers. Niet al te groot. Redelijk ontbijt. Aardig personeel. Minpunt is de douche. Temperatuur van het water wisselt constant binnen een aantal seconde van goed, naar super heet tot ijskoud. Niet prettig.

Verbleef: november 2015
30 oktober 2015 beoordeeld

Wij verbleven drie nachten in dit hotel op onze rondreis door Andalusië. Het hotel ligt aan een drukke straat in een studentenwijk, een levendige omgeving dus, het wordt pas laat rustig op straat. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Granada, een heel gezellige stad met veel bezienswaardigheden en tot laat in de avond heel gezellig. Het hotel heeft twee kleine liften, de kamers zijn klein en nogal donker, de bedden slapen wel goed, maar de pootjes van het bed wiebelen zo erg dat je je niet durft te bewegen. De badkamer is klein en zo ingericht dat je je toiletspullen nergens kwijt kan. De douche gaf afwisselend kokend heet en heel koud water en was niet af te stellen. De badkamer rook niet fris (rioolgeur), maar was wel schoon. Het ontbijt was redelijk, de eetzaal waar het ontbijt en ook het avondeten geserveerd werd was sfeerloos. Wij hebben er voor gekozen om in de stad te gaan eten, maar het hotel serveert 's avonds een buffet waar onze medereizigers niet al te enthousiast over waren.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
7 september 2014 beoordeeld

Op 10 minuten lopen van de kathedraal gelegen hotel. Prima kamer met flatscreen tv en schoon sanitair. Goed werkende gratis wifi. Klein restaurant buffetstijl, met ruim goed gesorteerd ontbijt. Mijn kamer lag aan de achterkant van het hotel, gelegen aan een straatje met wat avondlijk lawaai. Dat bleef echter ruim binnen de perken. Veel restaurants en drinkgelegenheden in de nabijheid, zelfs recht tegenover het hotel.

• Verbleef: september 2014, reisde alleen
1 september 2014 beoordeeld

bijna in het centrum van Granada.
Vriendelijk personeel, leuke bar.
Kamers netjes en schoon.
Klein restaurant met lekker eten voor elk wat wils.
goed ontbijt. lift naar de diverse verdiepingen.
zeker aan te raden.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner