Beoordeeld op 6 september 2017

Goed hotel maar de kamer was klein en het bed was heel smal. Kamer aan de voorkant hebben toch last van lawaai van vrachtwagens en brommers....
Airco was zeker noodzakelijk bij 40 graden. Personeel kon bijna uitsluitend spaans en een paar woorden Engels , spijtig in zo een toeristische regio. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Geen resto dus verplicht om op zoek te gaan in het centrum. Hotel dauro 2 geeft korting op drank en tapas. Hebben daar gegeten : typisch resto voor toeristen.
Tapas goed... visschotel was zeer lekker . Prijzen zeer redelijk.

Kamertip: Vraag een kamer op de achterkant en dubbele bedden
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
NachoGranada, dpto. calidad van Hotel Dauro Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Bedankt voor uw mening.
Saray Soriano
Dpto. Calidad Hoteles Dauro

Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn tijdens onze rondreis door Andalusie 1 nacht verbleven in dit hotel. Het hotel een een plaats voor het hotel waar je je koffers en dergelijke uit kunt laden.
Daarna hebben wij onze auto in een garage geparkeerd; dit kostte 18 euro voor 24 uur.
Een vriendelijk onthaal aan de receptie.
De kamers zijn prima en schoon en de bedden liggen heerlijk.
Wij hadden een kamer aan de straatkant maar hier hebben we geen last van gehad.
Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Granada.
Ontbijt in het hotel is gewoon maar wel goed.
Het is een goed en leuk hotel als je de stad wil gaan ontdekken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juni 2016

Goed hotel,
Kortstondige parkeerplaats voor het hotel om uit te laden;
valet service voor uw auto naar de garage te brengen en terug voor het hotel te zetten.
Mooie propere kamer en badkamer.
Degelijk ontbijt en vriendelijk personeel.
Betalende parking.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 februari 2016

Goed geslapen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Drukke stad en toch heerlijk rustig hotel, alles op wandelafstand.
Enige nadeel als theedrinker, het water van de thee was klaargemaakt met kan waarmee men al veel koffie had bereid en dat proef je.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Was ontgoocheld. Ontvangst was erg goed en behulpzaam. Maar kamer wad zeer klein (minder dan /0 m2 - je kon niet langs het bed lopen), parking was volzet (maar mogelijk op korte afstand). Ontbijt was zeer gewoon, zeker niets speciaals. Geen plek om naar terug te gaan, niets wat wijst op enige finesse.

Verbleef: september 2015, reisde met familie