Beoordeeld op 25 april 2018

Prachtig hotel, heel verzorgd! Vriendelijk, voornaam en heel behulpzaam personeel. Bij aankomst ontvingen we onmiddellijk een plannetje met uitleg. We hadden een ruime kamer met zicht op het Alhambra. Jammer genoeg konden we door het slechte weer niet genieten van het zwembad maar dat maakte ons verblijf niet minder aangenaam.
De wandeling naar het centrum is zeer aangenaam en voor de terugweg is er een busje dat héél regelmatig rijdt (C3) van Plaza Isabel la Católica tot aan de hoek van het hotel of tot aan de ingang van het Alhambra. Geen zorgen over de helling, dus!
We hebben gedineerd in het hotel en waren aangenaam verrast. Heerlijk gegeten!
Kortom, een echte aanrader en zeker 5 sterren waard!!!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 maart 2018

De kamer die we in eerste instantie kregen was gelegen op de eerste verdieping aan de voorkant, pal boven de entree. Ontzettend rumoerig: straatlawaai en (pratende) gasten die in- en uitlopen. Terwijl we expliciet hadden verzocht om een rustige kamer en de dame aan de receptie bevestigde dat dit een rustige kamer was.....
Opmerkingen over de kamer: tweepersoonsmatras is niet van goede kwaliteit: als 1 van de 2 omdraait, hoe voorzichtig ook, lijkt het wel een waterbed. Geen verduisteringsgordijnen. Temperatuur kon niet worden geregeld, alleen aan of uit. Kamer was bloedheet, verwarming sprong spontaan aan als je binnenkwam. Wastafels mini-mini, geen ruimte om je toiletspullen uit te stallen. Als je de kraan gebruikt wordt alles eromheen nat. Geen tissuebox, geen make-up watjes. Douche was 80x80 cm, met grote stortdouche die veel te groot is voor zo'n kleine douche. De handdouche kon je alleen met de hand vasthouden, niet op een fatsoenlijke hoogte vastzetten. Apart bad, maar wat heb je daaraan? Dan hadden ze beter de douche in het bad kunnen maken, dan had je je fatsoenlijk kunnen bewegen. Ontbijt was goed. Locatie heel mooi, tegenover het Alhambra. Nadeel was dat je 10 minuten vanaf de top moest lopen naar het centrum en de klim terug was best fors. Bus is prima alternatief. Proberen te boeken via de website, maar die werkte absoluut niet naar behoren. Bijna uur bezig geweest om dit hotel te boeken via Eurostars, de hotelketen zelf, zodat we gebruik konden maken van het gratis ontbijt dat werd aangeboden als je via de website boekte, dat boden bijv. Hotels.com en Booking.com niet. Trivago geeft dit niet aan als optie!!

Kamertip: Vraag rustige kamer aan achterkant, en twee aparte bedden. Boek via hotel website, dan krijg je gratis ontbijt, dat anders 18 Euro pp kost!
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 januari 2018

Paar dagen verbleven in dit mooi gelegen hotel ,, super ontbijt en vooral een goed restaurant erbij als je s'avonds in het hotel wil blijven , vriendelijk goed getraind personeel ,, mooie sauna op het dak , we hadden spijt te vertrekken.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel nagenoeg naast de ingang van het Alhambra. Aanrader! Mooie kamers en goede voorzieningen waaronder een leuk rooftop zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Centrum ook op loopafstand. Houdt wel rekening met steile helling (vooral terug als je omhoog loopt).

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Als uitvalsbasis voor het Alhambra een fijn gelegen hotel. Vriendelijke mensen bij de receptie en snelle valet parking service.
Kamer was groot, schoon en luxe. Veel knopjes voor licht etc.die wel wat studie behoeven. Een gebruiksaanwijzing zou handig zijn. Geldt ook voor de tv. Heerlijke regendouche en prima (hard) bed. Ontbijt was goed verzorgd.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner