Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen en groot hotel aan de rand van Granada. Kamer en vooral badkamer onpraktisch ingericht. Ontbijt normaal, niet echt uitzonderlijk. Ik kijk volgende keer Granada eerder voor een ander Hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Er zijn zeker betere hotels te vinden dat deze
Kamers zijn niet bijzonder
Geen toiletborstel in de toilet
Badkamer acceptabel
Vriendelijke bediening
Redelijk ontbijt maar zou beter kunnen

Ligt wel makkelijk bereikbaar net bij ingang stad

Datum van verblijf: mei 2018
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Beoordeeld op 20 januari 2018

Groot hotel aan de rand van de stad. Op loopafstand van centrum (15-20 minuten lopen). Drukbezet, dus ontbijtzaal was tamelijk vol, maar buffet goed gevuld. Parkeren in parkeergarage, vlak bij snelweg. Bedden en badkamer oké.

Datum van verblijf: november 2017
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Beoordeeld op 6 januari 2018

Standaard kamer opgewaardeerd voor 10 euro naar een kamer met kingsize bed ,klein balkon met uitzicht en waterkoker.

luxe badkamer, echter de toilet is geplaatst in een hoekje tegen over een vast stenen tafeltje waardoor een normaal persoon niet op de toilet kan zitten.
De luxe bad/douche installatie is fout en heel scheef geplaatst op de wand.

Deze keer hebben wij halfpension geboekt, het ontbijt is goed en het avond eten is ook gevarieerd.

Het hotel is op loop afstand van het centrum.

Vrij parkeren in de omgeving is mogelijk, maar beperkt.

Kamertip: Let op de badkamer.
Datum van verblijf: december 2017
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn drie nachten in een Junior suite verbleven. Dit is een hele grote kamer met een zitgedeelte (De bank kan je als slaapbank gebruiken), ruime badkamer met een driehoekige jacuzzi en een regendouche en een slaapkamer. In het hotel is ook een verwarmd binnen zwembad waar je een badmuts op moet hebben. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en er is voldoende keus. Er wordt door een kok ei en worst klaar gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Dirección S, Gerente van Sercotel Gran Hotel Luna de Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2017