Beoordeeld op 15 november 2016

De zogenaamd Arabische stijl vind je alleen op de foto's terug. De kamers zijn in orde, zowel wat grootte als netheid betreft. Alleen de badkamer is erg klein en zeker aan renovatie toe. Het restaurant van het hotel mist alle gezelligheid en heeft een menukaart die amper een snackbar overtreft. Het ontbijt is wel in orde. De eigen ondergrondse parkeergarage is zeker een voordeel.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 8 september 2016

Prima stadshotel met binnentuin, lekker zwembad met ligstoelen.
De kamers zijn iets gedateerd maar hebben lekkere stevige bedden.
Er is een parking voor de auto tegen betaling maar heeft bijzonder smalle parkeerplaatsen wat enige stuurmanskunst vereist om hier te parkeren.
De ontbijtruimte is erg ongezellig/sobertjes, het ontbijt zelf redelijk in orde.
Wij zijn de volgende ochtend lekker in de stad gaan ontbijten, wel zo gezellig en bovendien een stuk goedkoper. Binnen 10 minuten wandel je het centrum in.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Na in Murcia in een hotel van dezelfde keten te hebben gezeten, boekten we dit hotel. Jammer genoeg was het echter van een stuk mindere kwaliteit. Het hotel is gedateerd en het personeel is kortaf. De bedden waren goed, de douche okay, maar het ontbijt van €11 een teleurstelling. De ligging is goed; je loopt zo de stad in. Parkeren hebben we in het congrescentrum gedaan; om de hoek en €18 voor een nacht. Volgende keer zoeken we wat verder.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel in Arabische stijl. Service is goed en het hotel is netjes. Ontbijt kan voor 5€ pp (goedkope versie) en 11€ pp. Die van 5€ is de moeite niet waard. Neem die van 11 of ga buiten het hotel eten. Zwembad is ook fijn, inclusief bar met (prijzige) drankjes en ijsjes. Parkeren is gemakkelijk, maar met 16€ per dag wel erg duur.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 23 mei 2015

een modern hotel, rustig gelegen aan de rand van het centrum op wandelafstand (ongeveer 10 à 15 minuten).
zeer comfortabele kamers, met een zeer degelijk King-size bed.
Misschien zijn er wel kamers die last hebben van de vele bussen aan de nabije bushalte, maar onze kamer had hiermee geen problemen.
Eigen parkeergarage (tegen betaling), maar moeilijk om te parkeren met een iets grotere wagen.
Ontbijt zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: mei 2015