Beoordeeld op 8 september 2016

Prima stadshotel met binnentuin, lekker zwembad met ligstoelen.
De kamers zijn iets gedateerd maar hebben lekkere stevige bedden.
Er is een parking voor de auto tegen betaling maar heeft bijzonder smalle parkeerplaatsen wat enige stuurmanskunst vereist om hier te parkeren.
De ontbijtruimte is erg ongezellig/sobertjes, het ontbijt zelf redelijk in orde.
Wij zijn de volgende ochtend lekker in de stad gaan ontbijten, wel zo gezellig en bovendien een stuk goedkoper. Binnen 10 minuten wandel je het centrum in.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Na in Murcia in een hotel van dezelfde keten te hebben gezeten, boekten we dit hotel. Jammer genoeg was het echter van een stuk mindere kwaliteit. Het hotel is gedateerd en het personeel is kortaf. De bedden waren goed, de douche okay, maar het ontbijt van €11 een teleurstelling. De ligging is goed; je loopt zo de stad in. Parkeren hebben we in het congrescentrum gedaan; om de hoek en €18 voor een nacht. Volgende keer zoeken we wat verder.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel in Arabische stijl. Service is goed en het hotel is netjes. Ontbijt kan voor 5€ pp (goedkope versie) en 11€ pp. Die van 5€ is de moeite niet waard. Neem die van 11 of ga buiten het hotel eten. Zwembad is ook fijn, inclusief bar met (prijzige) drankjes en ijsjes. Parkeren is gemakkelijk, maar met 16€ per dag wel erg duur.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 mei 2015

een modern hotel, rustig gelegen aan de rand van het centrum op wandelafstand (ongeveer 10 à 15 minuten).
zeer comfortabele kamers, met een zeer degelijk King-size bed.
Misschien zijn er wel kamers die last hebben van de vele bussen aan de nabije bushalte, maar onze kamer had hiermee geen problemen.
Eigen parkeergarage (tegen betaling), maar moeilijk om te parkeren met een iets grotere wagen.
Ontbijt zeer uitgebreid.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2015

Wij verbleven in dit hotel tijdens onze rondreis door Andalusie. Het is gelegen naast het congrescentrum van Granada, de bushalte waar vele bussen stoppen ligt op 150 m van het hotel. Het is maar een klein stukje lopen naar het centrum (ca. 10 minuutjes). In de directe omgeving vind je veel winkels, restaurants en terrasjes.

De entree en de lobby van het hotel zien er goed uit. Het personeel van de receptie werkt snel en vriendelijk. Vragen worden duidelijk en uitgebreid beantwoord.

De kamers zijn schoon en ruim met een mooie badkamer.

Het ontbijtbuffet is uitbebreid, vers en wordt goed aangevuld. Er is voldoende plaats in de ontbijtruimte.

Het hotel beschikt over een parkeergarage waar je tegen betaling (ca. € 16,50 per etmaal) je auto kunt parkeren.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
SANTOSSARAY, Customer Service van Saray Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2015

Thank you very much for your detailed and kind description of our hotel. We are happy you enjoy so much with us. Hope to see you again very soon.
Best Regards,