Vandaag geopend: 08:30 - 23:30

vanaf US$ 49,98
vanaf US$ 66,27
vanaf US$ 55,04
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Granada bent geweest en je hebt het alHambra niet bezocht heb je echt iets gemist! Wat een ontzettend mooie plek is dit! Je kijkt je ogen uit! En kunt hier zeker als je wilt een dag volmaken. Wij zijn met een georganiseerde trip hierheen gegaan. Vind dit wel een aanrader omdat het immens groot is en je anders echt niet alles ziet. Ook de informatie tijdens de tour is heel interessant. Let op dat je altijd een ID bij je hebt hier! Hier word meerdere malen om gevraagd of gecontroleerd

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig onderhouden...
Waardevolle historie ...
Geweldige uitzichten over Granada...
N bezoek is zeer de moeite waard...
Alles staat duidelijk aangegeven...
Vriendelijk personeel...
Tip:doe vooral makkelijke schoeisel aan
Tip:n gids is niet nodig via audio-gids krijg je alle informatie bij audio-punten en zo ben je vrij om te gaan en te staan waar je zelf de voorkeur aan geeft.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

We hadden vooraf een tour geboekt om 9u zodat we de grote drunk te voor waren. Prachtige kunst en waterpartijen. Geschiedenis om even bij stil te staan.

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

In één woord: prachtig! Als je hier rondloopt, voel je je gewoon verbonden met de geschiedenis. Je voelt dat hier al eeuwenlang mensen rond hebben gelopen, hebben gevochten, hebben gewerkt en families vormden. Wij hadden een rondleiding met een gids en hadden daar geen spijt van. Het maakt de plek nog interessanter. Onze gids nam voldoende tijd voor het beantwoorden van vragen en het maken van foto's. Gezien de warmte was het ook heel fijn dat onze rondleiding om 9 uur begon. Toen was het nog heerlijk koel. De temperatuur loopt heel snel op.

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Het paleis is echt schitterend je moet hiervoor ook op de tijd van wat op je kaart staat komen om er on te mogen gaan. Wij hadden niet vooraf gereserveerd maar ik kon bij de ingang op de machine een doble kaart kopen voor nog 5 bezienswaardigheden voor €21 waarbij je gewoon naar het paleis kan. Echter een dagkaart was niet voorhanden . Je betaal wel wat meer maar als je het echt wil zien is dit een mogelijkheid . Voordeel ook is je hoef niet heel je paspoort gegevens invullen. Alleen naam was voldoende. Ik heb wel met een creditkaart afgerekend weer niet of het ook met kas of betaaldpas kan.