“Heerlijk!”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op gezellig terras van deze zaak. Ook de bediening door Guy was uitstekend. Aanrader!

29 juni 2018 beoordeeld

Met de taxi omhoog naar Albacin. Het Alhambra ligt in de late avondzon te schitteren. Het is een warme avond in juni. We komen terecht in een tuin met een gezellige sfeer. En daar eten we enkele heerlijke gerechten. Vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden. Lekkere wijn. Koel water. En heerlijke tonijn. Alles was lekker. Een aanrader. Na het eten wandelden we voldaan weer naar beneden door een zeoel Albacin.

30 mei 2018 beoordeeld

Restaurant in het Albaycín met prachtig zicht op het Alhambra. Zeer goed ontvangen door Guillermo die een mooi overzicht van de kaart gaf met wijnadvies. Klant is hier echt koning!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in mooi en gezellig restaurant. Mooie kaart, goed eten en fijne bediening (door Guillermo)! Het is even zoeken, maar dat wordt ruimschoots beloond

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies collega restaurant gezocht en na enig speurwerk gevonden. Hartelijk ontvangen door ober Pablo die prima Engels sprak en ons goed adviseerde. 1 gerecht verkeerd gemaakt, werd snel hersteld en in ruil toetje gratis. Heerlijk gegeten. Een aanrader als je vanaf mirador San Nicola een restaurant zoekt. 300 meter afdalen en je bent in de buurt.

Reizigers die El Trillo Resturante bekeken, bekeken ook

In El Trillo Resturante geweest? Deel je ervaringen!