“Lekker gegeten en gedronken”
Beoordeling van El Trillo Resturante

El Trillo Resturante
Geclassificeerd als nr. 15 van 1.751 Restaurants in Granada
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Restaurant in het Albaycín met prachtig zicht op het Alhambra. Zeer goed ontvangen door Guillermo die een mooi overzicht van de kaart gaf met wijnadvies. Klant is hier echt koning!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in mooi en gezellig restaurant. Mooie kaart, goed eten en fijne bediening (door Guillermo)! Het is even zoeken, maar dat wordt ruimschoots beloond

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies collega restaurant gezocht en na enig speurwerk gevonden. Hartelijk ontvangen door ober Pablo die prima Engels sprak en ons goed adviseerde. 1 gerecht verkeerd gemaakt, werd snel hersteld en in ruil toetje gratis. Heerlijk gegeten. Een aanrader als je vanaf mirador San Nicola een restaurant zoekt. 300 meter afdalen en je bent in de buurt.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke maaltijd, gezellig interieur, vlotte bediening (muchas gracias Guillermo y Rubén). Absoluut een aanrader!

25 maart 2018 beoordeeld

We werden zeer hartelijk ontvangen door ober Guillermo die ons goed advies gaf over de gerechten. We kozen voor de red chicken curry en ik heb deze nog nooit zo lekker gegeten. Ook hebben we nog net niet onze borden afgelikt bij de huisgemaakte tiramisu.

Reizigers die El Trillo Resturante bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In El Trillo Resturante geweest? Deel je ervaringen!