“Onverwacht heerlijk gegeten”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Plaza Nueva kwamen me in El Aji terecht. Het schijnt nu La Pajuna te gaan heten. Kregen een tapas wij onze wijn. Bestelden rode wijn uit Granada. Heel goed. Daarna een gemengde sla met appel, noten, aardbeien en nog veel meer. De entrecote was precies gebakken zoals wij dat hadden gevraagd. Heel vriendelijke bediening.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon lekker gegeten. Lekkere mojito vergezeld van een fijn hapje met hummus. Als starter gegrilde chorizo en ovenschotel met aubergine. Nadien beiden een heel lekkere pasta! Echt een aanrader. Prijs kwaliteit top.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein niet opvallend restaurant wat je makkelijk voorbij loopt. Binnen erg sfeervol, hartelijke ontvangst. De kaart biedt voor elk wat wils, vis, vlees of vegetarisch.
Verassend lekker eten, met verfijnde smaak. Vers bereid.
Een aanrader

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op een gezellig plein, in de wijk Albaicín, dicht bij het uitzichtpunt bij de Mirador San Nicolás.

Direct bij ontvangst kregen we een wrap met humus (kikkererwtenpasta) met olie en specerijen. Heel erg lekker. Op basis daarvan besloten we om hier dan ook te eten.

We hadden drie salades, die allen goed bereid waren. Met name de geroosterde paprika is een aanrader.

Alles bij elkaar hebben we hier lekker een paar uurtjes gezeten en genoten van de omgeving en het eten. Respect vormde kelner, die alles in z'n eentje moest managen en toch vriendelijk bleef, terwijl hij de benen uit z'n lijf liep.

27 december 2016 beoordeeld

Dit restaurantje zat vlakbij ons hotel en het was vooral door de leuke recensies dat we hier binnen liepen, anders zou je er zo aan voorbij gaan, zeker in de winter, als er geen terras is. Het is een klein restaurantje, eenvoudig ingericht, een bar met wat kleine tafeltjes. Vriendelijke bediening en meer dan prima eten. Verwacht geen haute cuisine, dan ben je waarschijnlijk teleurgesteld, maar meer dan degelijk eetcafé-eten en je bent blij!

Reizigers die El Aji Restaurant bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada
Granada, provincie Granada

In El Aji Restaurant geweest? Deel je ervaringen!