“Doe maar niet!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Albaicín
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk! Kregen niet eens de kans te bestellen. Na een goede 15 minuten waarin alle Spaanse gasten wel geholpen werden zijn we opgestaan. Onaardige ober brulde ons van alles na.

Datum van bezoek: oktober 2016

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel zegt alles al. Het is er best druk, omdat het redelijk dichtbij het Alhambra is. Onze onaardige kelner kon wel goed opschieten met de Spaanse klanten. Het geserveerde brood, dat wij niet aangeraakt hadden, vonden we terug op de rekening. Dit werd uiteraard, met een zucht, aangepast.

Het restaurant ziet er gezellig en authentiek uit, maar laat je niet misleiden, de keuken is niet goed.

Datum van bezoek: juni 2016
4 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de regen per ongeluk binnen gegaan. Dit was een ongelooflijk gelukje
Wat een lekkere tapas zijn dat daar. Vooral de iberico ham was top. Al veel in Spanje gegeten maar dit was perfect. Is kort bij de kathedraal gelegen en toch goedkoop. 3 wijnen gedronken met 5 tapas per persoon.
Ideaal om hier de avond te starten...

Datum van bezoek: maart 2016
Nadia N, Gerente van Antigua Bodega Castaneda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2016

Dear Christophe J,
Thank you for taking your time and write such a great comment.
We are happy to know that you had a good experience with us, this gives us lots of motivation to continue with our daily work.
Kind regards from Granada!

8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilden graag binnen eten voor tapas maar dat was te druk. Toen naar buiten en daar geldt een andere kaart maar met wat vriendelijk kijken ook buiten tapas gekregen. Erg lekker maar chaotisch gebeuren. Het lijkt wel of alles en iedereen la NOS elkaar heen werkt. Wel gezellig en daar gaat het uiteindelijk om.

Datum van bezoek: juli 2015
9 januari 2015 beoordeeld

van buiten ziet dit restaurant er heel mooi uit en het is er mega-druk. We hebben met moeite een tafeltje gekregen (lang gewacht) en kregen zeer gehaaste adviezen van de kelner. Heel hektisch allemaal.
het eten was matig de wijn OK. De prijs was redelijk.
Voor ons te luidruchtig en chaotisch.

Datum van bezoek: november 2014

Reizigers die Antigua Bodega Castaneda bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In Antigua Bodega Castaneda geweest? Deel je ervaringen!