“Perfecto”
Beoordeling van Negro Carbón - Granada

Negro Carbón - Granada
Reserveren met
Negro Carbón - Granada is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 1.726 Restaurants in Granada
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein restaurant zonder terras en ietwat uit de loop. Maar dat neemt niet weg dat het zeer de moeite waard is het op te zoeken. Het aantal tafels is beperkt dus ik een reservering is te overwegen.
Dat je hier goed gaat eten staat als een paal boven water. Gespecialiseeed in rundvlees maar er is ook vis. Stukken vlees hangen in een klimaatkast en een aantal soorten gaan per 100 gr en worden aan tafel afgewogen. De gastvrouw is graag bereid je wegwijs te maken.
Wij hebben alleen een hoofdgerecht genomen en deelde een gepofte aardappel en een schotel met gegrilde groente. Ook mede op advies van de gastvrouw.
Een amuse van het huis.
Ze schenken een lekker glas wijn.
De sfeer is rustig met loungemuziek op de achtergrond in een modern interieur.
De keuken is deels open en het vlees wordt op een houtvuur gegrild.
Gastheer en vrouw zijn buitengewoon vriendelijk.
Als ik iets zou moeten bedenken als punt van kritiek dan zou het de temperatuur van het bord zijn. Het vlees word op een leistenen plaat uitgeserveerd en is niet voorverwarmd. Ondanks dat hadden wij een fijne avond. En dat bleef zo nadat de rekening kwam!

Juan V, Director de Relaciones con Clientes van Negro Carbón - Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2018

Hello Edwin!

Thank you for giving us your comment and your 5 bubbles. We are freaking out!!! We are very happy that you have enjoyed our gastronomic offer and service. We know that our clients deserve the best and that is why we strive to give it to them.

We hope you have been willing to try more of our letter and that this is enough reason for you to repeat soon.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Hartelijke ontvangst en hele goede steak, een hele leuke avond gehad. Aanrader!

Juan V, Director de Relaciones con Clientes van Negro Carbón - Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Hello Mark!

Thank you for giving us your comment and your 5 bubbles. We are freaking out!!!

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk gegeten bij negro Carbon. Kalfsvlees was erg smaakvol, je moet wel tegen een stukje vet kunnen. Vriendelijke bediening en toplocatie! Ook als je met z’n tweeën bent is het aan te raden om een vleessoort te delen

Juan V, Director de Relaciones con Clientes van Negro Carbón - Granada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Hello Stefan!

Thank you for giving us your comment and your 5 bubbles. We are freaking out!!!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker vlees van plaatselijke runderrassen, aangenaam kader, vriendelijke bediening. Meer moet dat niet zijn.

19 september 2017 beoordeeld

Een mooi restaurant met heel lekkere steaks, van dat vlees dat je zelden nog krijgt in andere restaurants. Ook de zalm op de grill was heel lekker. Bij de kip viel de grillsmaak wel meer op. Verrassend ook de goede lokale bieren die ze aanraden bij de grill.
Een speciale dank ook voor de kelners, die vriendelijk en attent waren.
We hebben er echt genoten.

Reizigers die Negro Carbón - Granada bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In Negro Carbón - Granada geweest? Deel je ervaringen!