“Aanrader!”
Beoordeling van El Mercader

El Mercader
Geclassificeerd als nr. 2 van 1.751 Restaurants in Granada
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken; restaurant is verborgen in een zijstraatje. Inrichting vrij eenvoudig; beperkt aantal tafeltjes. Reserveren is dus een must. Het eten is fantastisch, verwacht echter geen enorme porties. Bediening is vriendelijk, attent en spreekt Spaans, Engels en Frans.
Toch een verbeterpunten gevonden; de toiletbril ligt los op het toilet in de heren WC :-)

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren afgegaan op de positieve beoordeling op TA. Dit bleek een voltreffer. Men voelt zich helemaal klant door de attente en vriendelijke bediening door de eigenaar. De keuken, onder de hoede van de eigenares, is schitterend. Daarom zijn we de volgende dag .... hier nog eens gaan eten. Beter vind men moeilijk. PS: best wel reserveren want dit kleine resto is erg in trek.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten en gedronken! Mooie gerechten, zeer smaakvolle combinaties en met zorg gemaakt. Attente, gastvrije en alerte bediening, er heerst rust en overzicht.
Een aanrader en ook een verademing na alle tapas.
Vooraf reserveren beslist noodzakelijk.

11 februari 2018 beoordeeld

Lekker eten en superaardig gastheer maar er is geen sfeer. Ben verbaasd dat het op nr.1 staat. Zou het niet speciaal aanraden.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eén van de weinige restaurants die op alle fronten 5 sterren verdient. Service en eten waren gewoon heel erg goed. Ik zou wel reserveren; even langslopen of tussen 11-14 bellen.

Reizigers die El Mercader bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In El Mercader geweest? Deel je ervaringen!