“City trip”

Sapore a Italia
Geclassificeerd als nr. 13 van 1.741 Restaurants in Granada
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend !
Goede ontvangst, eten alles meer dan ok ...
Bacardi alls aperief niet aanwezig, minpuntje maar opgelost.
Voorgerecht + hoifdgerecht + ....
Alles ok !!!!
.... meer dan ok .
Go !

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is wat uit de richting als je op weg bent naar het centrum maar zeker de moeite waard. Heerlijk gegeten met z’n vieren!

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig diner, zowel de pizza, pasta, steak en salade: top! En de wijn plus het dessert niet te vergeten dito. Net buiten het drukke centrum, klein Italiaans restaurantje.

29 juni 2018 beoordeeld

Een heerlijk Italiaans restaurant voor pizza of pasta. Zeer vriendelijke bediening en goede kwaliteit van het eten en drinken. Pizza met rauwe ham en maspcaropone was uitstekend evenals de spaghetti Bolgonese.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na meerdere dagen tapas hadden we zin in Italiaans eten en na het lezen van de recensies zijn we naar dit restaurant gegaan. Is zeker een aanrader. Heel vriendelijke bediening met uitleg over de gerechten, die heel lekker waren. De tagliatelle met venusschelpen en asperges waren super ! Ik zou die zo opnieuw bestellen.

Reizigers die Sapore a Italia bekeken, bekeken ook

Granada, provincie Granada

In Sapore a Italia geweest? Deel je ervaringen!