“Beste steak ooit”
Beoordeling van Meatina Steakhouse

Meatina Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 3 van 828 Restaurants in Torremolinos
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste steak die we ooit hebben gegeten.
Zeer vlotte en vriendelijke bediening.
Het eten kwam ook snel.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren top.

Datum van bezoek: oktober 2018
Meatina, Propietario van Meatina Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Thank you
Regards

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen maar lof over dit restaurant. Fantastische service aan de telefoon, prachtige uitstraling, enorm vriendelijke en enthousiaste bediening, enorm lekkere carpaccio, heerlijke malse ribbetjes en ook nog eens enorm snel bediend. Zeker een verborgen juweeltje in de buurt. Absoluut een must om naartoe te gaan!!!

Datum van bezoek: september 2018
Meatina, Propietario van Meatina Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Thank you
We hope you can visit us again in near future.
Best regards

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend! Zeer vriendelijke en vlotte bediening! Nog nooit zo’n overheerlijke bbq ribs gegeten!! Best reserveren om dit niet te missen.

Datum van bezoek: september 2018

Thank you for lovely review.
Hope to see you again soon.
Greetings

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voorgerecht deelde ik met mijn man. We hadden cured ham met kaas besteld, echt een topper! Mijn man had de solomillo en die was volgens hem super. Het vlees was zo mals dat je mes door het vlees heen gleed. Ik had de entrecote, hij was iets te lang gebakken maar alsnog uitstekend. Het toetje; De hazelnoot brownie met ijs, heerlijk! Vriendelijk personeel. Reserveren is een must.

Datum van bezoek: september 2018
Meatina, Propietario van Meatina Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Thank you for this lovely review
We are looking forward to seeing you again.
Best regards

14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste en malste vlees in La Carihuela. Het personeel is heel vriendelijk en de bediening is snel, ook als het vol is. Een aanrader maar wel even van tevoren reserveren.

Datum van bezoek: september 2018

Thank you a lot for such an amazing review.
We are looking forward to seeing you again.
Hugs

Reizigers die Meatina Steakhouse bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Meatina Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!