“Het gezelligste cafe van de Costa del Sol”
Beoordeling van Stamcafe

Stamcafe
Geclassificeerd als nr. 252 van 797 Restaurants in Torremolinos
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Stamcafe is 'n gezellig
(Zo niet het gezelligste cafe aan de
Costa del Sol.
Echte Brabantse gezelligheid aan de spaanse kust.
Jorg Janse & Nathalie Koenders geven u het gevoel van thuiskomen , en na 'n dagje op het strand is het heerlijk vertoeven op jet terras waar u onder het genot van 'n drankje tevens ook 'n hapje kunt eten.
Ze hebben verschillende goedbelegde broodjes en huisgemaakte saté van heerlijk malse kipfilet, en dit in combinatie met brood of lekkere friet.
Na het ondergaan van de zon komt het nachtleven op gang, en ik verzeker u, dat ze in het Stamcafe weten wat 'n feestje bouwen is.
Regelmatig zijn er live optredens van bekende nederlandse artiesten, die het Stamcafe op z'n grondveste doen schudden en waar het gezellig is tot in de LATE uurtjes.
Zelfs bekende Nederlanders zijn regelmatig hier te vinden.
Als u op vakantie bent in Torremolinos, dan is het bezoeken van het Stamcafe absoluut de moeite waard, en ik weet bijna zeker dat u zich er prima thuis voelt, door de echte Brabantse gezelligheid.
Jorg,Nathalie en het dreamteam heten u van harte welkom in de zaak.

28 maart 2018 beoordeeld

Een warm welkom als je weer een bezoek brengt aan het stamcafé. Altijd een gezellig praatje lekkere koffie en ook even lekker Hollands snacken. En dit keer de nieuwe wereldburger bewonderen. Kay een 7 weken oude jongen Hollands welvaren. In november als we weer komen loopt hij waarschijnlijk al. Kortom een heerlijk gezellige kroeg.

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op vakantie bent in Carihuela (Torremolinos), dan moet je zeker naar het "STAMCAFE" gaan, voor 'n hapje en 'n drankje.
En als de avond is gevallen, dan wordt het Stamcafe 'n supergezellige kroeg, waar het feest elke avond losbarst en er gefeest wordt tot de zon bijna weer opkomt.
Bij Jorg & Nathalie staat Brabantse gezelligheid voorop, en zorgt het gehele team voor 'n onvergetelijke avond.
Regelmatig is er LIVE muziek van diverse Nederlandse artiesten,
En niet te vergeten de SPORT.
Er zijn diverse schermen waarop u het voetbal, formule1 en div andere sporten live kunt volgen, kortom.
HET IS PAS FEEST,
ALS JE BIJ HET
"STAMCAFE" (Torremolinos)
BENT GEWEEST

2 maart 2018 beoordeeld

Goed cafe met nl bier,bitterballen en andere borrelhapjes.
Kleine menukaart maar erg lekker,probeer de kipsate.
S zomers live muziek. Zondags druk vanwege live voetbalwedstrijden. Wifi is beschikbaar.

1 september 2017 beoordeeld

Donny vd Roest trad op en we hebben een erg gezellige avond gehad. De drankjes waren, in vergelijking met ons naastgelegen hotel, redelijk geprijsd. Zeer vriendelijk (Nederlands) personeel.

Reizigers die Stamcafe bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Stamcafe geweest? Deel je ervaringen!