Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 154
PricelineUS$ 154
TravelocityUS$ 154
TripadvisorUS$ 154
eDreamsUS$ 154
ZenHotels.comUS$ 164
Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Hotel ligt gelijk aan het strand. Ideaal! Wij hebben een studio kamer, koelkast met klein kookstel. Bed is prima, badkamer ook. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken. De bedjes in de tuin rondom het zwembad worden al vanaf 7 uur geclaimd door gasten, maar de bedjes bij het zwembad kunnen pas vanaf 10.00 uur worden geclaimd. Wel op tijd in de rij staan dus. Ontbijtbuffet is erg uitgebreid zelfs met champagne erbij. Het is dus een prima hotel regen een goede prijs.

Kamertip: Bij een zwembaddag op tijd in de rij gaan staan voor een bedje en parasol.
Datum van verblijf: mei 2022
Francisco Javier Moreno Guerra, Director General van Hotel Apartamentos Bajondillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2022

Dear Guest,

Thank you so much for taking the time to leave us such a good feedback regarding your visit to Hotel Apartamentos Bajondillo and for giving us a nice rating and for recommending our hotel to other travelers.
We truly hope we made of your stay a memorable one.

We look forward to hopefully welcoming you to your home in Torrenolinos.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 29 oktober 2021

We komen al jaren hier en zijn van plan nog jaren te komen .
Verhouding prijs kwaliteit is prima .
Prachtig vernieuwde badkamer .
Vriendelijk en bekwaam personeel .
Vlak aan het strand .
Verzorgd zwembad .
Kortom een aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2021
Francisco Javier Moreno Guerra, Director General van Hotel Apartamentos Bajondillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021

Dear Guest,

First of all thank you for choosing us as your hotel for your recent visit to Torremolinos.

We appreciate your feedback and your comments regarding the hotel and our service.

We have duly informed all the envolved staff and will do all our best to improve the mentioned aspect of our service and facilities. We remain at your entire disposal and will be very happy to welcome you again in the future.

Best regards,

Beoordeeld op 5 oktober 2021

Wij verblijven momenteel in Bajondillo. Het complex is groot. Wij verblijven in een kamer met zij zeezicht op de 6e verdieping. De kamer is ruim, het bed groot en ligt prima (als je de plastic hoes eraf haalt, want met dat ding erop zweet je als een malle). De kamer is voorzien van airco en keukentje met 2 pitten. Koelkastje is ideaal. Badkamer is ruim, met toilet, bidet en bad met daarin de douche. Ontbijt is goed, gezien Covid wordt alles door het personeel opgeschept, wat prima is. Geen jus d'orange uit een pak maar vers geperst, heerlijk.
Wat wij het enige minpunt vinden (maar daar kan Bajondillo niks aan doen) zijn de vele vliegen bij het zwembad, je wordt er echt gek van.
Torremolinos zelf is niet veel aan. Veel restaurants en winkels zijn dicht. Benamaldena is gezellig en ligt op zo'n 4,5 km lopen.
Wij komen zeker nog een keer terug, maar ik denk dat het in het Hoogseizoen té druk is, nu in Oktober valt het mee en het weer is echt heel goed (zomers warm).
De kamers zijn wel gehorig maar dat heb je in bijna ieder hotel.
Kortom, je kunt hier gerust een kamer boeken. Als je de kans krijgt vraag dan een kamer met zeezicht, die zitten aan de voorzijde van het hotel en dan heb je zelfs in oktober, de hele dag zon op je balkon ;)

Datum van verblijf: oktober 2021
Francisco Javier Moreno Guerra, Director General van Hotel Apartamentos Bajondillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Dear Guest,

Thank you for taking the time to award a 4 stars review for Apartamentos Bajondillo. We appreciate you describing such a fantastic image of our Hotel. It makes us feel proud and it is especially rewarding to read that we managed to impress you. We hope tobe your choice whenever your travel plans bring you back to Torremolinos.

With much appreciation,

Beoordeeld op 30 september 2021

Wij waren er maar voor een nacht. Maar het appartement was mooi schoon en netjes met een prima bed.
Hoewel er heel veel bars en restaurants in de omgeving zijn is het jammer dat je niet kunt ontbijten in Bajondillo

Datum van verblijf: september 2021

Dear Guest,

Thank you for taking the time to send your review of your stay at Apartamentos Bajondillo. We are very pleased that you enjoyed the facilities in our Hotel. We hope to have the chance to welcome you back again soon.

Sincerely,

Beoordeeld op 22 september 2021 via mobiele applicatie

Super fijn verblijf gehad. Wij vinden het ideaal, een appartementje met koelkastje, kookplaatje en balkon waar je heerlijk kunt zitten. Bedden lagen echt heerlijk en ook de badkamer is helemaal prima. De mensen zijn er vriendelijk.

Hoewel we een heel fijn verblijf hebben gehad en er prima nogmaals een paar dagen zouden verblijven, hebben we ons wel echt gestoord aan het zwembad gebruik. Die gaat om 10 uur open en mensen staan vanaf 9.15 in de rij en rennen vervolgens naar de 'beste' plekjes aan het zwembad waar een parasol staat. Ben je iets later, heb je geen parasol. Ze leggen dan hun handdoeken neer en verdwijnen daarna, soms komen ze pas uren later. Daarnaast kan iedereen gebruik maken van het zwembad, als je maar betaalt (3 euro per bedje), dus het is niet alleen voor hotel gasten, wat ik erg jammer vind. Ik zou het dus exclusief voor gasten maken (sleutel van je kamer laten zien ofzo?) én de regel invoeren dat je geen bedje mag reserveren met een handdoek. Dat gezegd hebbende, is het echt een heerlijke plek aan de boulevard en hebben we het zeker naar ons zin gehad!

Kamertip: Kom hier zonder auto (behalve als je slecht ter been bent), er is weinig parkeergelegenheid. Met de trein ben je zo in Malaga centrum of het vliegveld!
Datum van verblijf: september 2021
Francisco Javier Moreno Guerra, Director General van Hotel Apartamentos Bajondillo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Dear Guest,

All of us at Apartamentos Bajondillo, would like to thank you for taking the time to submit a review regarding your recent stay. We are happy to read that you enjoyed our hotel facilities and the service received.

Thank you for providing this feedback, we will take note in a positive way, as guest satisfaction is something we take always very seriously. We sincerely hope that you enjoyed your time in Torremolinos, and hope that we may have another chance to welcome you in the future.

Yours sincerely,