17 april 2018 beoordeeld

Zeer slechte hotelkamer gehad aan de kant van het binenplein/zwembad tot 23.30 uur
Volle bak aan muziek van het hotel zelf en daarna het afscheid van dronken gasten.
De receptie greep niet in op al dit lawaai.
4 sterren voor dit hotel was duidelijk een ster te veel.
Dit was onze tweede keer maar nu onze laatste keer, bedankt

Kamertip: Zorg dat je geen KAMER aan de binnenkant ktijgt
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Roc H, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Roc Lago Rojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Dear Frans G,

First of all, we would like to thank you for taking the time to share your opinion on Tripadvisor. It is very important for us to hear our clients’ requests and are always working to improve.

We want to apologize for any inconvenience there may have been with the music. We are sorry that our shows were not of your liking. It is always possible to ask for a room change onto another area of the hotel and we would have been happy to help you. Please let us know your preferences on your next visit, and we will do our best to meet your expectations.

It is our goal as a Roc hotel to make sure our guests feel comfortable, so it is always good to receive feedback that will help us improve.

Thank you again for this review of our hotel. We look forward to hosting you again soon.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een verblijf van 11 dagen verbleven we op basis van 1/2 pensioen in roc hotel.
Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet en dat was prima in orde.
Het hotel is schoon ook de kamers en prima bedden .
De ligging is fantastisch 5 minuten en je staat op het strand.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Roc H, Director de Recepción van Hotel Roc Lago Rojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2018

Geachte heer/mevrouw Louska1951,
Het is voor ons essentieel dat onze gasten zich bij ons thuis voelen.
Wij zien u graag weer terug!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel voor de tweede keer bezocht en wederom niets op aan te merken. Ruime, schone kamers. Goed ontbijt en gevarieerd avond eten. Locatie vlak aan de boulevard, vriendelijk personeel en goed werkende (gratis) wifi.

Ik zeg, volgend jaar zeker weer!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Roc H, Director de Recepción van Hotel Roc Lago Rojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Geachte heer/mevrouw Sel M,
Hartelijk dank voor uw comentar, het doet ons genoegedat uw vakantie naar tevredenheid verlopen is. Het is voor ons essentieel dat onze gasten zich bij ons thuis voelen. Wij zien u graag weer terug!

13 maart 2018 beoordeeld

We verbleven in een zgn. juniorsuite met een verlaagd zitgedeelte. Ruim van opzet, keurig onderhouden en prima schoongehouden. Zowel het ontbijt-, als het lunch- en het dinnerbuffet, waren uitgebreid en afwisselend. De bar/lounche sfeervol en betaalbare prijzen. Het zwembad heeft minimale afmetingen en lag grotendeels in de schaduw. Op het zonnig dakterras ligstoelen, vrij gering in aantal. Maar met de keycard konden we, via de achteringang van het hotel, snel bij de boulevard en het strand komen. Tot slot nog een pluspunt: de snelle wifiverbinding.

Kamertip: Tegen bijbetaling is het mogelijk een kamer te reserveren met uitzicht op zee en/of een kamer met extra faciliteiten.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Roc H, Director de Recepción van Hotel Roc Lago Rojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Geachte heer/mevrouw wisselaar,

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn ruim, goede bedden en er werd erg goed schoongemaakt. Balkon met uitzicht op zee was ruim en het hotel heeft een groot dakterras. De bediening is vriendelijk en het ontbijt uitgebreid. Kortom een aanrader.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Roc H, Director de Recepción van Hotel Roc Lago Rojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018

Geachte heer michel2203,
Allereerst heel hartelijk dank voor uw verblijf onlangs in ons hotel Roc Lago Rojo. We waarderen uw feedback die u ons gegeven hebt en hechten veel waarde aan uw mening over ons hotel. We zijn blij dat u tevreden was over de service en het ontbijt.
Wij hopen van harte u weer te mogen verwelkomen in ons hotel in de toekomst.