“Leuke beleving ”

Geclassificeerd als nr. 25 van 798 Restaurants in Torremolinos
Keukens: Deli, Spaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: El Gato is genieten. De inrichting is geweldig en de sfeer heel relaxed. Het terras staat aan het strand, het eten is heerlijk en op de schommel kijk je lekker uit op de zee. Wij koken met dagverse, lokale producten en waar mogelijk biologisch. Wees je kleurrijke zelf, eet en drink wat en neem je vrienden/kids mee. Loungebedden en banken genoeg voor de ultieme chill. Chille plek zonder prestigieus gedoe, lekker eten en no worries!
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapasbox met volledige menu genomen. Tapasbox wordt zeer origineel gepresenteerd. Leuke variëteiten van allerlei tapas. Goed gegeten. Vriendelijk personeel.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies van tripadvisor een bezoek gebracht aan dit restaurant.
Gelegen op een leuke locatie aan het strand tussen Torremolinos en La Carihuela.
We hebben genoten van de Tapas Experience. Bijbehorende voor- en nagerechten waren ook heerlijk.
De tapas zijn niet allemaal Spaans, maar eigenlijk is het van alles wat.
Vriendelijke bediening en lekker gegeten.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke stoelen aan de boulevard.
Zeer vriendelijk ontvangen.
Leuk ingerichte lounge bar.
Voor de 2e keer teruggekomen na een geslaagde eerste keer.
Loop aan het Melia hotel een stukje door en je zult er geen spijt van hebben.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk adresje met heel verzorgde tapas. Onze kids vonden het ook overheerlijk. Ver uit beste adresje in de buurt.

28 maart 2018 beoordeeld

Een super gezellige eet en drink tent. Overdag een leuke gelegenheid voor een drankje en een lunch. Je kan er heerlijke gerechten nuttige en de tapas worden op een heel leuke wijze opgediend. En het fijne lieve personeel moeten zeker een compliment hebben. Ze zorgen er voor dat je je echt thuis voelt. Een aanrader als je op de boulevard bent

randstad, Manager van El Gato Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2018

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Onze obers zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en u was daar geen uitzondering op. We hopen u snel weer te zien!

Reizigers die El Gato Lounge bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In El Gato Lounge geweest? Deel je ervaringen!