5 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 19-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 20-08-22
FindHotel
Gratis annuleren tot 19-08-22
Hotels.comUS$ 118
PricelineUS$ 119
HurbUS$ 122
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Leuk en betaalbaar hotel.
Hadden een 2 slaapkamer appartement met uitzicht op zwembad en zee.
Prima service bij aankomst omdat we de sleutel niet uit slot kregen en een appartement met mooi uitzicht kregen.....perfect.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Appartementen 3 kamer zijn niet ontzettend groot maar de service is echt super. Elke dag wordt er schoongemaakt en nieuwe handdoeken gebracht. Ontbijt is zeer uitgebreid, voor iedereen is er wel iets lekkers.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 23 oktober 2019

Knusse kamer beneden met uitzicht op het zwembad. Schone kamer en goed bed. Voldoende keuze met ontbijt. Ligging direct aan het strand en restaurants. Fietsen om de hoek gehuurd. Mooie rooftop met fantastisch uitzicht over Torremolinos en strand.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 27 september 2019

Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op zee en de mooie tuin vol met bloemen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, Het hotel ligt erg centraal. Jammer dat je bij het zwembad pas vanaf 16.00 uur wat te drimken of eten kunt kopen maar misschien is dat in het hoogseizoen anders wij waren in september

Kamertip: 2 persoons kamer zeezicht
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

Prima hotel goede service e en erg vriendelijk personeel een super lokatie met veel eetgelegenheden in de buurt alleen jammer dat er pas om 16.00 uur wat te drinken was bij het zwembad misschien in het hoogseizoen eerder open

Kamertip: 2 persoonen zeezicht
Datum van verblijf: september 2019