Hotel Zen Airport(Torremolinos)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 184 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Melia Costa del Sol(Torremolinos)
Melia.com
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Gratis annuleren tot 24/07
Orbitz.com
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 207 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Bajondillo Apartments(Torremolinos)
Gratis annuleren tot 28/07
Hotwire.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel...Wij hadden junior suite met zeezicht en groot terras (app.136). Wat een luxe...!
Hotel ligt direct aan de wandel boulevard.dit gedeelte is autovrij!
Hotel zeer schoon, eten prima. Elke avond live-musical. ..wat meer op ouderen gericht...
Echte aanrader!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel was top alles even schoon en netjes.Goede ontvangst bij receptie,wij kregen kamer in het bij gebouw begane grond erg ruime kamer en badkamer goede bedden en ruime kledingkast.Het eten was ook erg goed en er was voldoende keuze evenals het ontbijt ook top. 1 min puntje bedden die s morgens als het donker is al gereserveerd worden bij het zwembad dus daardoor 1 week op het strand gelegen wat ook top was..top reis bestemming..

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
1 september 2017 beoordeeld

Op aanraden van mijn ouders een weekje Riu Nautilus geboekt en we hebben er een heel fijne vakantie gehad. Het hotel wordt vooral bezocht door wat oudere mensen. Het personeel (receptie, schoonmaak en restaurant) van het hotel is, op een enkeling na :-( , ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Enkele receptionisten spreken Nederlands. Onze (gehorige) kamer op de begane grond in het bijgebouw was modern ingericht, ruim van opzet met veel opbergruimte en de badkamer met grote inloopdouche was erg prettig. Je krijgt een gratis kluisje. 'S avonds is er op het buitenterras muziek en kan er eventueel gedanst worden, niets bijzonders, maar wel gezellig. De drankjes zijn er wel duur. Het enige wat ons eigenlijk tegen viel was het restaurant van het hotel. De routing is niet duidelijk waardoor iedereen maar ergens aansluit, je moet op een vastgestelde tijd (keuze uit vroeg of laat) gaan eten en er is niet veel keuze in eten. Ook is het op de aankomstdagen ontzettend druk en staan er lange rijen bij de buffetten. Dit zijn we in andere hotels beter gewend. Het meeste eten smaakt echter wel en je kunt ook eens een keer reserveren in het á la carte restaurant. Je hebt daar maar een beperkte keuze, maar het is er rustig en het eten is erg lekker.

Er is een eenvoudig zwembad waar elke ochtend trouw handdoekjes worden gelegd, maar aan de achterkant van het hotel steek je de autovrije boulevard over en je staat direct op het fijne zandstrand. Op het strand loopt Paco die je (uiteraard tegen betaling) voorziet van een hapje en drankje. Twee bedjes met een dik matras en parasol kosten 10 euro per dag en de eigenaar José zorgt er met een kussentje, extra parasol en/of zeiltje bevestigd tussen de parasols voor dat je er heerlijk ligt. Ook kun je bij hem je gewenste plekje voor enkele dagen reserveren.

Kortom: we hebben een fijne vakantie gehad, maar zouden dit hotel niet nogmaals boeken.

Kamertip: De kamers in het bijgebouw (vier verdiepingen) hebben (zij) uitzicht op het zwembad en de zee.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld

Kamer was volledig in orde. Inchecktijd is 15u, maar omdat we vroeg aangekomen waren (10u) mochten we gaan ontbijten. Kamer was vroeger klaar en we mochten om 14u op de kamer. Kamer was in orde, andere recensies op tripadvisor kloegen over de centrale airco, maar er was een hittegolf, en ik heb het snel warm, maar ik heb nooit de ventilor moeten aanzetten. Dus perfect ! Ook las ik dat de tafels kort bij mekaar stonden, maar dat vond ik niet. Keuze van het eten was meer dan voldoende en altijd vers. Eten bleef niet lang staan en dat was gezien de hittegolf heel positief. Kwaliteit van het eten was excellent. Tot daar een 10 op 10. Het personeel was zo vriendelijk dat het een 12 op 10 verdient. Nooit meegemaakt. Deze mensen moeten daar wel heel graag werken, want zo een vriendelijkheid heb ik nog nergens anders ervaren, en we boeken altijd minstens 4* hotels. Dit was echt een top vakantie en als we ooit teruggaan naar Torremolinos, zal het zeker in dit hotel zijn.

Kamertip: We zaten op de 7de (en hoogste) verdieping en van hieruit heb je een goed lateraal zeezicht.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, nette en vrij nieuwe kamers, het hele hotel is schoon en netjes. Kamers worden elke dag schoongemaakt en als je iets nodig hebt, wordt het snel geregeld.
Goed en uitgebreid ontbijt.
Zwembad is schoon met veel bedjes, wel allemaal al vrij vroeg bezet. Strand is direct aan het hotel met een mooie boulevard.
Aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden