Beoordeeld op 2 oktober 2015

Zeer goed hotel met een goed, uitgebreid ontbijt. Het hotel is kraaknet ! Ons balkon was afgeschermd met glas......je mag geen hoogtevrees hebben want omdat het zó proper is denk je dat er geen glas in staat !!! Heel vriendelijk personeel dat steeds tot je dienst staat. Locatie => kan niet beter
Als ik toch een minpuntje moet zeggen: je hoort redelijk goed wat naast je op de kamer gebeurt

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 28 september 2015

Vlak aan het strand gelegen en net buiten de drukte van Torremolinos. Op 10 minuten wandel afstand van de winkelstraten. Van zodra je het hotel binnen stapt krijg je een gevoel van ruimte en netheid. Veel marmer in alle delen van het hotel. Toen we de kamer binnen gingen rook je de frisheid van het poetsen. Prachtige kamer met groot balkon en zicht op zee. Interessante formule is dat je voor 20 euro aan drank koopt en de minibar huur vervalt. Je kan deze dan voor de rest van je verblijf gebruiken met bijkomende dranken die je in de nabij gelegen supermarkt koopt. Het ontbijt is gevarieerd en voor elk wat wils. Van spek met eieren en bonen tot zoete broodjes en noem maar op. Tijdens ons 10 daags verblijf hebben we telkens iets anders kunnen eten. Kortom het perfecte hotel voor een verblijf aan de Costa del Sol.

Kamertip: Vraag kamer met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 20 maart 2015

goed en zeer schoon hotel, goed ontbijt. Kamers met zeezicht geweldig (bij mooi weer). Zeer vriendelijk personeel. Veel restaurants in de omgeving wij vonden sushi bar Tiki echt geweldig!! Als je houdt van lange wandelingen langs de zee is deze plaats een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 27 september 2014

Beetje ouderwetse kamers maar wel proper (alleen de douche had een goeie schrobbeurt nodig), goeie bedden. Wifi werkt uitstekend. Het hotel is rustig gelegen, maar wel op loopafstand van het drukke centrum. Lekker verzorgd ontbijt, vers fruisap moet je wel bijbetalen De receptioniste was super vriendelijk! Minpunt is toch wel dat je moet betalen voor het gebruik van de frigo op de kamer(3 €/dag). Rondom het hotel is er plaats genoeg om je auto gratis te parkeren!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 13 oktober 2013

Goede ligging, proper, mooie kamer met zeezicht ! Langs wandelpromenade, veel restaurants in de buurt. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekend hotel, in het algemeen niets aftekeuren, echte aanrader !

Kamertip: Kamer met zeezicht hogere verdieping .
Datum van verblijf: oktober 2013