11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gezellig, leuk zwembadje, leuk zitje soort dakterrasje, kamer goed maar de matrassen zijn zo verschrikkelijk hard. Gereclameerd bij receptie en er is een dekbed op gelegd maar nog steeds hard. Badkamer is prima heerlijke douche.
Dus echt alleen de bedden zijn knudde want verder ligt het hotel goed. Alles in de buurt en goed te voet alles te bereiken.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn aan dit adres gekomen door kennissen. Die ons vertelden dat het een super leuk en fris hotel was.
We zijn afgelopen dinsdag middag aangekomen het ontvangst was gelijk heel warm en correct bij het inchecken. De kamer is netjes verzorgd en schoon
Leuk zwembad
Goede centrale ligging
Zeker een aanrader

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte ligging aan de Carihuela , mooie verzorgde kamers met alles erop en eraan,en zeer proper hotel met prachtige mooie kamers. Voor ons het enige minpunt was de matras van het bed . Die was aan vervangig toe.Voor de rest een aanrader!!!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
2 september 2015 beoordeeld

Prima hotel. Ligging is geweldig. Doordat het een klein hotel is, is het in het hotel rustig en overzichtelijk. Maar de drukte, het strand en het feest van Carihuela ligt letterlijk om de hoek. Goed ontbijt. Schone kamers met leuk balkonnetje,enige min puntje was voor ons het erg harde bed. Vriendelijk personeel met een persoonlijke benadering, een voordeel van een klein hotel. Wij komen zeker terug.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
8 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel mooi modern nieuw hotel met toch veel charme. Prachtige ruime kamers en heel schoon. Zeer vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt. Ook nog vlakbij het strand en de boulevard gelegen. Echt al met al heel goed voor ern prima prijs

Verbleef: januari 2015, reisde met een partner